Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه در تمامی عرصه‌ها قدرت پاسخگویی به تهدیدات دشمن را داریم، گفت: امروز در وضعیتی هستیم که می‌توانیم هر نگاه ناپاک و دست ناپاک را برابر نوع و اندازه تهدید از بین ببریم. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام آجا، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» در اختتامیه ششمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانش‌پژوهان و مراسم تحلیف و اعطای سردوشی دانش‌آموختگان آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش، گفت: دانش‌آموختگان درجه‌داری ارتش که امروز مفتخر به دریافت سردوشی شده‌اند در مسیر نورانی ولایتمداری و سربازی امام زمان (عج) گام نهاده‌اند که این سعادت دنیا و آخرت را برای شما در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دانش‌آموختگان آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش خادمان ملت شریف ایران اسلامی و ادامه‌دهنده راه شهدای بزرگی، چون صیاد شیرازی، سلیمانی، بابایی، نامجو و کلاهدوز هستند. آن‌ها در بین مشاغل بسیاری که می‌توانستند انتخاب کنند و از آرامش و رفاه بیشتری برخوردار باشند، مسیری را انتخاب کردند که مورد توجه اولیای الهی است و هرکسی به این توفیق نائل نمی‌شود.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به خوی استکباری آمریکا ، تصریح کرد: امروز سرباز آمریکایی در خدمت یک انسان جانی و یک نظام شیطانی قرار دارد و غایت مسیر کفر و الحاد و شیطان چیزی جز هلاکت نیست.

دادرس ادامه داد: آن‌ها در یمن، عراق، سوریه و فلسطین مردم مظلوم و بی دفاع را به خاک و خون می‌کشند و اگر خدمات شایان پیروان مکتب جهاد و شهادت نمی‌بود، امروز این جنایت‌ها در ایران اسلامی هم اتفاق می‌افتاد.

وی اضافه کرد: در مقابل، سرباز ایرانی امروز تحت زعامت و ولایت فردی است که همچون معصومین (ع) زندگی کرده است و ما مفتخر هستیم در جایی خدمت می‌کنیم که خدمت به مردم تکلیف شرعی محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده کل ارتش تأکید کرد: اگر دلیرمردی و رشادت شما عزیزان و دیگر همکاران در نیرو‌های مسلح نبود، قطعاً ما هم وضعیتی نامناسب در منطقه داشتیم.

 دادرس در بخش دیگری از سخنان خود به رزمایش گسترده پهپادی ارتش اشاره و عنوان کرد: بکارگیری صد‌ها پهپاد در این رزمایش بیانگر دانش پهپادی و حرکت بر لبه دانش روز دنیا بود؛ هر یک از این پهپاد‌ها می‌تواند پاسخ مناسبی برای هر حرکت نادرستی از سوی دشمنان باشد.

وی با بیان اینکه امروز در تمامی عرصه‌ها به برکت رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قدرت پاسخگویی به تهدیدات دشمن را داریم، تصریح کرد: اگر تحریم‌ها نبود، ما امروز به این سطح از توانایی در همه عرصه‌های نظامی اعم از زمینی، هوایی، دریایی و زیردریایی نمی‌رسیدیم.
داردس تأکید کرد: امروز در وضعیتی هستیم که می‌توانیم هر نگاه ناپاک و دست ناپاک را برابر نوع و اندازه تهدید از بین ببریم و این به برکت حضور هوشمندانه نیرو‌های ارتش در این عرصه است.

وی خطاب به نیرو‌های ارتش، گفت: شما در حوادث طبیعی به مردم خدمت می‌کنید و خادمان ملت هستید و مردم از دیدار شما لذت می‌برند و توان، سلامت و آمادگی شما خاری در چشمان دشمنان است.

جانشین فرمانده کل ارتش با آرزوی موفقیت برای دانش‌آموختگان آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش، اظهار داشت: در دوره‌ای زندگی می‌کنید که اگر بصیرت نداشته باشید، قطعاً راه و مسیرتان درست پیش نمی‌رود. امروز فضای مجازی یک فضای ناامن است و اگر بصیرت نداشته باشیم، ممکن است که تحت تأثیر این فضا با دشمن همراه شویم. بیشتربخوانید: ورود موفق نیرو‌های مسلح ایران به ساخت پهپاد

انتهای پیام/

برچسب ها: دادرس ارتش اقتدار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادرس ارتش اقتدار جانشین فرمانده کل ارتش درجه داری ارتش دانش آموختگان عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت پاسخگویی به عملیات امروز سیاست تنبیهی ایران تغییر خواهد کرد

مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان گفت: واکنش امروز جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در دمشق چندین مطلب را ثابت کرده است:

۱- ایران مصمم به دفاع از خود است.
۲- موشک‌های ایرانی با وجود همه کمک‌ها و حمایت‌های آمریکا و... از فاصله ۱۱۰۰ کیلومتری به هدف اصلی خود اصابت کردند.
۳- مشخص بود که ایران قصد حمله همه جانبه را نداشت و فقط به مجازات اکتفا کرد و در آن موفق شد. ایران می‌توانست با همین تاکتیک مکان‌های بیشتری را هدف قرار دهد.
۴- جبهه مقاومت در این جریان فقط ناظر بود.

بزرگترین اشتباه این جنایتکار و متحدانش تلاش برای پاسخگویی به عملیات امروز خواهد بود که در این صورت سیاست تنبیهی ایران تغییر خواهد کرد.

منبع : تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • درخشش ارتش و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • اقتدار ایران مرهون فداکاری نیروهای نظامی است
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است
  • مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال ارتقا است
  • ارتش در اوج قدرت و آمادگی قرار دارد
  • مردم بر لزوم پاسخگویی به تهدیدات اسرائیل اشتراک نظر داشتند
  • جمهوری اسلامی ایران یک ابرقدرت در عرصه نظام بین الملل است
  • اقتدار ایران اسلامی با تلفیق قدرت نظامی، دفاعی و معنوی
  • در صورت پاسخگویی به عملیات امروز سیاست تنبیهی ایران تغییر خواهد کرد
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی، محکم و درس‌آموز بود/ پاسخ شدیدتر ایران در صورت سرزدن هرگونه غلط دیگری از سوی رژیم صهیونیستی/هر گونه تهدید، از مبدأ هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشا تهدیدات را در پی خواهد داشت