Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از دقایقی دیگر در حالی دو تیم شهرخودرو مشهد و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم با ۱۲ امتیاز در رتبه‌های نهم و یازدهم جدول قرار گرفته‌اند و پیروزی در این دیدار می‌تواند هر یک از دو تیم را به رتبه هفتم بیاورد.

تیم فوتبال شهرخودرو هفته گذشته در مشهد با تک گل امین قاسمی‌نژاد توانست تیم سایپا را شکست دهد و بعد از چهار هفته ناکامی بالاخره پیروز شود و با روحیه خوب پا به این دیدار بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرف دیگر، نفت مسجد سلیمان هفته گذشته با دو گل مقابل صنعت نفت آبادان شکست خورده است.

زرد پوشان در ۲ دیدار گذشته خود نتوانسته امتیازی را کسب کند و با دو شکست متوالی پا به این دیدار خواهد گذاشت.

عنابی پوشان مشهدی هم در سه دیدار گذشته خود دو تساوی و یک پیروزی را کسب کرده است.

در پنج دیدار گذشته دو تیم نفت مسجد سلیمان و شهرخودرو مشهد، سه پیروزی برای شهرخودرو، یک برد برای نفت مسجد سلیمان و یک تساوی بدست آمده است.

بازی بعدی نفت مسجد سلیمان چهارشنبه یکم بهمن مقابل ذوب آهن است و در همین روز شهرخودرو به مصاف نساجی می‌رود.

دیدار نفت مسجد سلیمان و شهرخودرو مشهد از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه آغاز شد.

کد خبر 5120438

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران مشهد ابادان ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بوشهر آلودگی هوا گرگان شهرکرد آیت الله مصباح یزدی مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا شهرستان کرج قاسم سلیمانی نفت مسجد سلیمان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل دیگر مانند گذشته در آمریکا جایگاه قدرتمندی ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه اسرائیل هیوم در گزارشی به عدم وتوی قطعنامه شورای امنیت توسط آمریکا اشاره کرد و نوشت: این مساله نشان می‌دهد که جایگاه اسرائیل در آمریکا دیگر مانند گذشته قدرتمند نیست.

این روزنامه در ادامه نوشت: این تحول نشان می‌دهد که حمایت مستقیم آمریکا از اسرائیل ممکن است به شدت هزینه بردار باشد. پرونده‌هایی که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با آنها رو به رو بوده متعدد است.

در این گزارش آمده است: دموکرات‌ها می‌دانند که بایدن در صورتی که بخواهد در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آتی آمریکا پیروز شود در زمینه ادامه حمایت از اسرائیل مشکل خواهد داشت.

پیش از این «ایهود باراک» از سران اسبق رژیم صهیونیستی در واکنش به تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در نوار غزه گفته بود: تصویب این قطعنامه ببانگر اختلافات عمیق سران این شورا با سیاست‌های واشنگتن است.

ایهود باراک در سخنانی با انتقاد از سیاست‌های منفعت طلبانه نتانیاهو در مدیریت جنگ غزه، به شکست سیاست‌های کابینه بنیامین نتانیاهو در مدیریت جنگ غزه اذعان کرد و خواستار استعفای وی و برگزاری انتخابات زودهنگام با هدف خروج این رژیم از «بحران عمیق» شد.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی تاکید کرد که قطعنامه شورای امنیت بیانگر اوج اختلاف با واشنگتن است و این رژیم باید تصمیمات سختی را اتخاذ کند.

ایهود باراک تصریح کرد که برگزاری انتخابات فوری راه برون رفت رژیم صهیونیستی از بحران عمیق کنونی است.

کد خبر 6063008

دیگر خبرها

  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • توقیف ٣٨ خودرو در ٢۴ ساعت گذشته در مشهد
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی طوسی در رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • ورود بیش از ۶۷۴ هزار خودرو به خراسان رضوی
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم است
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • اسرائیل دیگر مانند گذشته در آمریکا جایگاه قدرتمندی ندارد