Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام «بپیوند» اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین - سهیل بانی؛ در معاملات بورس امروز سهام شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس با افت ۴.۸درصدی، برای پنجمین روز متوالی سرخ‌پوش شد. «بپیوند» در این پنج روز حدود ۱۵درصد افت قیمت را برای سهامدارنش رقم زده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بپیوند» قیمت پایانی ۱۸,۶۶۸ریال را رقم زد و به این ترتیب روز معاملاتی آتی خود را با همین قیمت آغاز خواهد کرد. 

امروز سهامداران «بپیوند» پس از معاملاتی به ارزش حدود ۴۰میلیارد تومان، بیش از ۲۱میلیون برگه سهم «بپیوند» رد و بدل کردند. حقیقی‌ها در دو سمت خرید و فروش دست بالاتر را داشتند. در سمت خرید آن‌ها ۷۰درصد سفارشات را ثبت کرند و حقوقی‌ها ۳۰درصد از سهام «بپیوند» را خریدند. در طرف دیگر بازار بیش از ۹۸درصد سهام این نماد را حقیقی‌ها فروختند و کدهای حقوقی تنها دو درصد را فروش رساندند.

سهامداران «بپیوند» از ساعات ابتدایی معاملات برای این نماد صف فروش تشکیل دادند و با وجود دو بار برچیده شدن، «بپیوند» معاملاتش را با صف فروش  دو میلیون برگه سهمی به پایان رساند. «بپیوند» در آخرین معاملات امروزش با پنج درصد افت  قیمت ۱۸,۶۶۸ریال را ثبت کرد و در بین نماد‌های پرتراکنش جای گرفت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۲۲ دی ماه) ارزش سهام عدالت من (۲۱ دی ماه) نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/ افت ۲۰هزار واحدی شاخص کل در ۳۰دقیقه ابتدایی نمای پایانی بورس امروز/ شاخص کل قرمز شد! سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ سنگینی صفوف خرید در بازاری که به زحمت سبز می‌ماند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بپیوند بپیوند اقتصاد انرژی برق خرید و فروش بورس بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش افتادن فروش در تالار منطقه اي ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در روز شنبه ۲۵ فروردین  ۱.۷۵۳.۹۷۰ سهم اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم وحق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۷.۱۴۷.۵۱۱.۸۷۸ ریال تالار منطقه‌ای ارومیه مورد معامله قرار گرفت که ۱۴ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.  

امروز در تالار منطقه‌ای ارومیه ۷ کارگزار از ۷ ایستگاه معاملاتی، اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهام و حق تقدم بیش از ۲۰ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند. که نمایندگی شرکت کارگزاری ایمن بورس یشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۵/۲۸ درصد به خود اختصاص داد.

 همچنین امروز سهام شرکت مسکن پردیس با بیش از ۵/۲۴ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات تالار منطقه‌ای  ارومیه قرار داشته است.  

در ضمن شاخص کل بازار بورس با ۵۳.۹۲۹ واحد کاهش نسبت به روز قبل به رقم ۲.۲۰۷.۹۷۰ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۶۲۱ واحد کاهش نسبت به روز  قبل، به رقم ۲۴.۷۷۵ واحد رسید.

دیگر خبرها

  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • پیش افتادن فروش در تالار منطقه اي ارومیه
  • بورس در روز پس از «وعده صادق» /امیدواری سهامداران در دقایق پایانی افزایش یافت
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • تداوم روند نزولی بورس / ریزش ۱۱ هزار واحدی شاخص کل
  • اثر موقت درگیری نظامی و بازگشت آرامش در بازارهای سهام
  • تخلیه رشد بهاری بورس