Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری مهر، منوچهر امان اللهی ظهر سه شنبه از کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای دی ماه سال جاری توسط پلیس استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در ماه جاری ۱۶ فقره پرونده قضائی برای قاچاقچیان در پلیس امنیت اقتصادی استان تشکیل شده، بیان کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با قاچاق کالا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از دستگیری هفت قاچاقچی و توقیف شش دستگاه خودرو در این بازه زمانی خبر داد و تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا یک مسئولیت اجتماعی است که بر عهده پلیس گذاشته شده است.

ارشدترین مقام انتظامی استان به آثار و تبعات مخرب قاچاق کالا و ارز در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: پلیس با تمام توان خود با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

امان اللهی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری در مسیر قاچاق کالا از استان‌های جنوبی کشور قرار دارد، عنوان کرد: نقش پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا را بسیار تعیین کننده دانست.

کد خبر 5120605

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد قاچاق نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بوشهر آلودگی هوا گرگان آیت الله مصباح یزدی مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا شهرکرد شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل

سردار جواد تقوی با اشاره به تلاش مسؤولانه و جهادی پليس استان اردبيل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچيان و نا امن کنندگان اقتصاد کشور، گفت: در اين راستا مرحله جديدی از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت نظارت و واپايش انبارها و محل های دپو کالا با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات و تجهيزات اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستاوردها و نتايج اجراي اين طرح افزود: کشف ۲ هزار و ۵۵۵ قلم انواع دارو، کشف ۴ هزار متر پارچه، کشف ۲۵ تن گندم، کشف ۷ تن و ۵۶۰ کيلو آرد، کشف يک دستگاه موتورسيکلت، کشف ۶ تن چوب، کشف ۴ تن و ۷۵۰ کيلو کود شيميايی، کشف ۸۰ هزار بسته قهوه، کشف ۱۲۰ قوطی نوشابه، کشف ۲۸۰ ليتر سوخت ، و ۱۲ هزار و ۸۷۰ قلم انواع ديگر کالا که همگی قاچاق بودند کشف و ۱۳ نفر در اين رابطه دستگير شدند.

او از توقيف ۱۰ دستگاه خودرو در اين طرح خبر داد و گفت: در اين طرح ۲ انبار پلمب و ۱۶ فقره پرونده کشف شد.

سردار تقوی با اشاره به تشکيل ۲ فقره پرونده تصريح کرد: ارزش کشفيات به دست آمده در اين طرح ۵۶ ميليارد و ۶۰۵ ميليون ريال است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان