Web Analytics Made Easy - Statcounter



یاسر هاشمی، پسر کوچک آیت الله هاشمی هم به اظهارات اخیر خواهرش فائزه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، متن نامه یاسر هاشمی به خواهرش فائزه به این شرح است:

به نام خدا

خواهرم فائزه

اول بگویم که حرف‌های تو و نامه محسن، خاطرات جمعه‌های عزیزی را به یادم آورد که همه در منزل پدر جمع می‌شدیم و داغ‌ترین بحث‌ها را داشتیم و حسن ختام، حرف‌های پدر بود که وقتی ناصبری های ما را می‌شنید و می‌دید، با بیان اتفاقاتی از تاریخ اسلام، «انّ الله مع الصابرین» را در جام جانمان می‌ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه به آن بخش از سخنن منتشره‌ی اخیرت در فضای مجازی نقد جدی دارم، اما این‌گونه اظهارنظرهاست که به آزادی بیان معنا می‌بخشد که دست بر قضا هم‌زمان با انتشار مصاحبه‌ات به‌عنوان یک شخص حقیقی در شبکه‌های مجازی، یک نفر با شخصیت حقوقی در شبکه قرآن صداوسیما، از چشم‌باز کردن یک میت در غسالخانه گفت و آن را معجزه اولیا الله خواند که البته حرف‌های تو آتش تخریبی سابق را زنده کرد و حرف‌های آن امام‌جمعه، آتش در نیزار اعتقادات مردم و باورهای جوانان بود.

نمی‌دانم کامنت های ذیل مصاحبه خود و نامه محسن را دیدی یا نه که هر چه بیشتر می‌خوانم، نگرانی‌ام برای ایران عزیز دوچندان می‌شود که بعضی‌ها – البته با قیاس مع‌الفارق – دوره‌های متعدد تاریخ ایران را یادآوری کرده‌اند که وقتی تصمیم سازان و تصمیم گیران، چشم از حقایق تلخ بستند و دل به شیرینی خرافات بستند، مردم از سر ناچاری چشم‌به‌راه بیگانگان نشستند که اگر از ظلم مغ‌های زرتشتی در سال‌های آخر ساسانیان و بعدها حمله مغولانه چنگیز بگذریم، نمی‌توانیم از حمله عثمانیان به ایران بگذریم که دقیقاً وقتی اتفاق افتاد که بدعت‌ها و خرافات تشیّع صفوی، تعالیم آسمانی تشیّع علوی را کمرنگ کرد و نتیجه آن شد که محمود افغان، در جنگی که شبیه یک پیاده‌روی بود، ایران را فتح و جنایاتی در اصفهان کرد که تاریخ از بازنشر آن شرم دارد. چرا به تاریخ دور برویم؟ همین ۱۷۰ سال پیش، امیرکبیر گرفتار معجزه سازی‌های ائمه جمعه تهران و تبریز شد و در راه مبارزه با بدعت ها سرانجام به شهادت رسید که اولی برای «امین السلطان ها» شهادت دروغ می‌داد و معصومیت می‌تراشید و دومی با گاوی که از دست قصاب گریخته، معجزه‌ای ساخته بود که «فلان کور بینا شد، فلان گنگ به زبان آمد و فلان لنگ پا گرفت.» (شاهزاده نادر میرزا، تاریخ و جغرافیای دارالسلطنه تبریز، تصحیح غلامرضا طباطبایی مجد، صفحه ۱۱۱)

کیست که ایرانی اصیل و مسلمان واقعی باشد و از بلایایی که در سایه قدیس سازی‌ها بر سر اسلام و ایران آمده، دل پرخونی نداشته باشد؟! شگفتا که موحدین راستین و دوستداران ایران، بی‌آنکه چشم به ناجی بیگانه بدوزند، یک آرزوی واحد و تلاش برای برآورده شدن آن آرمان داشتند و دارند که همانا آگاهی مردم است و نوشته‌ام را با سخنانی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با اعضای انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز به پایان می‌برم که «مسیر کلی رهایی جوامع بشری، رشد آگاهی مردم در جهت حاکمیت انسان‌هاست و خوشبختانه شرایط ایران ازلحاظ سطح آگاهی دختران و پسران و وجود جوانان مستعد به‌خوبی تغییر کرده و آینده خوبی در انتظار مردم ایران است.» انشا الله.

برادرت یاسر

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی در مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است.

رئیس‌جمهور، خودکفایی را یکی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی خود کفایی در نیرو‌های مسلح ما تحقق پیدا کرده و امروز جنگنده، ناو و انواع موشک و پهپاد در نیرو‌های مسلح تولید می‌شود و این توان و اقتدار، اقتداری بومی است که بر اساس داشت‌های بومی ایجاد شده است.

وی افزود: بنیه دفاعی و ارتش مجهز و به روز است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدر پشتوانه اقتدار ایران هستند و کشور‌های منطقه می‌توانند به نیروی‌های مسلح ما اتکا کند.

رئیسی تصریح کرد: انسجام نیرو‌های مسلح ما مثال زدنی است که با مردم هستند و از مردم و در همه سختی‌ها در کنار مردم قرار دارند و در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و… نیرو‌های مسلح در کنار مردم و غم خوار مردم هستند. نیرو‌های مسلح در همه سختی‌ها در کنار مردم قرار دارند.

رئیس‌جمهور با اشاره اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت، این عزتی که ارتش و سپاه آفریدند که در یک اقدام دقیق و سنجیده کاری کردند که به فرموده رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی تنبیه شد. این عملیات تحقق وعده‌ای دقیق و وعده‌ای صادق بود که همه به آن اعتراف دارند.

وی ادامه داد: این عملیات نشان داد که نیرو‌های مسلح ما آماده و منتظر فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستند این اقدام، اقدامی محدود بود، اما اگر این اقدام فراگیر بود حامیان رژیم صهیونیستی می‌دیدند که چیزی از این رژیم باقی نمی‌ماند، اما ما اعلام کرده بودیم که این اقدام تنبه و محدود بود، اما اگر اقدامی علیه منافع ما داشته باشند پاسخ ما قاطع‌تر و محکم‌تر خواهد بود.

رئیسی گفت: امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران مطرح نیست و این مهم به دلیل بازدارندگی و اقتدار نیرو‌های مسلح ما است.

رئیس‌جمهور در پایان عملیات وعده صادق را موجب فروریختن هیمنه صهیونیسم جهانی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ما در روز قدس و در دفاع از مظلومان همواره آماده بوده و در مقابل زیاده خواهی‌ها ایستاده است و نماد حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستند. این افتخاری است برای همه ملت ما.

وی ادامه داد: از همه روز‌ها حمایت از مقاومت و تنفر از آمریکا و رژیم صهیونیستی را بیشتر می‌بینیم و این یعنی پیروزی و افتخار ملت ما. نیرو‌های مسلح ما افتخار کنند که پرچم حمایت از فلسطین و مقاومت، امروز پرچم همه ملت‌ها و ادیان شده است و این یعنی پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب.

رئیس جمهور گفت: وعده صادق اقدامی محدود و نه فراگیر بود. اگر قرار بود اقدامی گسترده باشد، می‌دیدند چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی‌ماند، ولی قرار بود اقدام محدود باشد، تنبیهی برای رژیم صهیونیستی باشد و مراکزی که علیه ما اقدام شده بود، برخورد شود. اگر کوچک‌ترین تعرضی از سوی رژیم صهیونیستی به خاک ما انجام شود برخوردی سهمگین و شدید با آن‌ها خواهد شد.

رئیسی افزود: به کشور‌های منطقه عرض می‌کنم که نیرو‌های نظامی ما امنیت ساز، صلح آفرین و موجب اقتدار برای منطقه و کاملاً قابل اتکا هستند و این کشور‌ها به جای ارتباط با رژیم صهیونیستی، باید به داشته‌های خود و نیرو‌های مسلمان و ارتش و سپاه ما اتکا کنند. نیازی به نیرو‌های بیگانه در منطقه نیست.

رئیس جمهور در پایان گفت: ما در وزارت دفاع، پشتیبانی از نیرو‌های مسلح را وظیفه خود می‌دانیم. مساله آن‌ها مساله ماست. برنامه ریزی شده که کمترین مشکل به لحاظ تدارکاتی و پشتیبانی داشته باشیم. جلوه‌های زیبای همکاری دولت و نیرو‌های مسلح را مشاهده می‌کنیم و رهبری هم بر آن تاکید دارند و در گره گشایی از زندگی مردم تأثیرگذار است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است
  • بقیع تاریخ زنده است 
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟
  • رئیسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت
  • عملیات وعده صادق گنبد شیشه ای و موهوم رژیم صهیونیستی را فرو ریخت
  • علما در طول تاریخ با تبیین حق و حقیقت هدایتگر مردم بوده‌اند