Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر آموزش و پرورش ماکو از اختتامیه اولین جشنواره استانی ارتقاء کیفیت یادگیری دانش آموزان تلفیقی در روزهای آینده به صورت آنلاین و برخط خبر داد و گفت: ۱۱ نفر از برگزیدگان این جشنواره در هفته آینده مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت.

نادر بهرامی در گفت و گو با ایسنا از پایان کار اولین جشنواره استانی ارتقای کیفیت یادگیری دانش آموزان تلفیقی در ماکو خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با هدف رویکرد و آموزش فراگیری صحیح برگزار شد که بهره مند ساختن تمامی افراد جامعه از آموزش و پرورش پایه پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه فراهم کردن یک تصویر جامع از مفهوم مدارس و دانش آموزان تلفیقی از جمله اهداف کلان برگزاری این جشنواره بود، افزود: فراهم کردن زمینه های مشارکت فعال همکاران در زمینه یادگیری و مشکلات دانش آموزان تلفیقی در کنار آگاهی از اندیشه ورزی و انعکاس نظرات همکاران از نقاط ضعف و قوت عملکرد دانش آموزان تلفیقی نیز در این جشنواره موشکافی شد.

مدیر آموزش و پرورش ماکو کاربردی کردن دانش مهارت و نگرش همکاران نسبت به موضوعات درسی دانش آموزان تلفیقی را در کنار فراهم کردن زمینه خلاقیت و تفکر نقادانه، توانایی حل مسائل و غیره را از دیگر بحث های بررسی شده در این جشنواره عنوان و اظهار کرد: تامین و بسط عدالت در برخورداری از فرصت های تعلیم و تربیت با کیفیت مناسب با توجه به تفاوت ها و ویژگی دختران و پسران در مناطق مختلف پیرامون عملیاتی شدن سند تحول آموزشی از جمله اهداف این جشنواره به حساب می آید.

وی در ادامه با تاکید بر این که از مناطق ۲۴ گانه آذربایجان غربی آثار به دبیرخانه این جشنواره، ارسال شد، تاکید کرد: ۴۶ نفر در حوزه‌های مقاله نویسی، خاطره و دلنوشته نویسی، تجربیات برتر و پوستر، آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کردند.

بهرامی همچنین با اشاره به اینکه ۱۱ نفر در مقام های اول تا سوم آثار برگزیده را در این جشنواره به نام خود ثبت کردند، افزود: خروجی این جشنواره منجر به چاپ سی و چهار جلد کتاب شد که این مقالات و پژوهش ها در قالب یک مجموعه و کتاب در این اختتامیه رونمایی شده و در اختیار پژوهشگران قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از خردادماه شروع به جذب آثار کرد و تا اواخر مهرماه به اتمام رسید، افزود: ارتقاء سطح آگاهی معلمان نسبت به این نوع از دانش‌آموزان ارتقاء توانایی معلمان در برخورد با دانش آموزان تلفیقی و گردآوری و تهیه و تنظیم کتاب های خاص از جمله بازخوردهای این جشنواره به حساب می آید.

مدیر آموزش و پرورش ماکو با اشاره به چرایی انتخاب ماکو به عنوان دبیرخانه منتخب استانی این جشنواره نیز گفت: در راستای نهادینه کردن سیاست ها ورویکردهای دبیرخانه کشوری ارتقای کیفیت یادگیری دانش آموزان عشایری، و با عنایت به تعداد ۸۱ مدرسه عشایری و عملکرد مثبت منطقه، مسئولیت بر گزاری این دبیرخانه از طرف اداره آموزش و پرورش عشایر استان بر عهده ماکو نهاده شد است.

وی افزود: به دلیل همه‌گیری شیوع ویروس کووید ۱۹، اختتامیه این جشنواره هنوز برگزار نشده است، که در روزهای آینده پیش‌بینی می‌کنیم به صورت آنلاین و برخط این فرآیند انجام شود و از منتخبین و برگزیدگان جشنواره تجلیل گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دانش آموزان آموزش و پرورش کیفیت یادگیری دانش آموزان دانش آموزان تلفیقی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز در استان آغازشد.
مهدی منتجب افزود: امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز ازدهم تیرماه آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امکان ثبت کتاب های درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار استان اصفهان وارد شده است، گفت: این کتاب‌ها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است .
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زمان تحویل کتاب ها از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست وششم شهریورماه اعلام کرد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه های ورودی است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی