Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-28@17:53:23 GMT

رفتارهای عجیب فروشنده‌های مسکن در تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۴۱۱۷

فروشنده‌های مسکن در جریان افزایش تلاش‌های خود برای فروختن واحدهای مسکونی در دوره رکود، تا در خانه ساکنان محلات مختلف پایتخت پیشروی کرده‌اند.

بررسی‌های میدانی و مشاهدات نشان می‌دهد در روزهای گذشته و همزمان با افزایش عمق رکود در بازار معاملات خرید و فروش واحدهای مسکونی، آن دسته از مالکانی که متقاضی فروش واحدهای خود هستند اما در شرایط فعلی مشتری برای خرید واحدهای آنها وجود ندارد اقدام به نوشتن متن آگهی فروش واحد یا واحدهای خود بر روی کاغذ به‌صورت دست‌نویس و نصب آنها بر روی تیرهای چراغ برق، دیوارها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. کرده‌اند.

در واقع بعد از مدت‌ها آگهی‌های دست‌نویس و سنتی به‌خصوص از سمت فروشنده‌ها که حالا از فروش واحد مسکونی خود در نتیجه فایل کردن آنها در نزد واسطه‌های ملکی یا انتشار آگهی در فضای مجازی ناامید شده‌اند، در سطح محلات شهر افزایش یافته است. این اقدام در نتیجه افزایش تلاش متقاضیان فروش مسکن برای یافتن مشتری و فروش واحد مسکونی آنها در شرایط افزایش عمق رکود در بازار معاملات مسکن صورت گرفته است. این اقدام فروشنده‌های مسکن را می‌توان به پیشروی فروشنده‌ها برای فروش آپارتمان تا درب منازل ساکنان محلات مختلف شهر تهران اعم از مصرفی و غیرمصرفی تعبیر کرد. اقدامی که موجب شده است طی روزهای اخیر دست‌کم عابران پیاده در سطح شهر با نمونه‌های قابل‌توجهی از این دست آگهی‌ها مواجه شوند.

این موضوع نشان می‌دهد هم‌اکنون به قدری رکود معاملاتی در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی افزایش یافته است که فروشنده‌ها از هر اقدامی برای یافتن مشتری به منظور جلوگیری از درگیری بیشتر با رکود و مجبور شدن برای کاهش قیمت‌ها، دریغ نمی‌کنند و انتشار آگهی‌های دست‌نویس و نصب آنها در معابر محلات مختلف پایتخت یکی از مصادیق این تلاش‌ها محسوب می‌شود. بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهد عمده این آگهی‌دهنده‌ها، سرمایه‌گذاران ملکی هستند که ماه‌های گذشته برای عقب‌نماندن از تورم و به‌دلیل نوسانات سایر بازارها و ادامه رشد قیمت مسکن وارد این بازار شده و اقدام به خرید ملک کردند اما حالا با مشاهده کاهش قیمت‌ها در بازار مسکن و فروکش کردن التهاب به‌صورت نسبی در سایر بازارها، قصد خروج از بازار مسکن را دارند.

برچسب ها: مسکن ، فروشنده مسکن ، تهران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000LlH

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مسکن فروشنده مسکن تهران فروشنده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت شیر الاغ هم سر به فلک کشید

با سری به سایت های فروش اینترنتی با آگهی های بسیاری روبرو خواهید شد که شرایط متفاوتی نیز دارند، برای مثال در یکی از آگهی ها فروشنده تضمین داده که شیر الاغ در حضور مشتری دوشیده می شود و هر کیلو آن با قیمت ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

آگهی بعدی با تاکید بر فواید مصرف شیر الاغ و تضمین بر اصل بودن آن با قیمت هر کیلو ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

با کمی جستجو در آگهی ها شاهد فروش شیر خر با قیمت ۲ میلیون تومان نیز خواهیم بود.

در مجموع با سری به آگهی های اینترنتی شاهد فروش شیر الاغ با قیمت هر کیلو ۳۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان خواهید بود.

منبع:‌ سرانه

سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • قیمت شیر الاغ هم سر به فلک کشید
  • 3 اشتباه دیگر فروش
  • قیمت عجیب شیر الاغ/ قیمت هر کیلو تا ۲ میلیون تومان
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید + جدول
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • پیش بینی قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ / جدیدترین قیمت خانه در تهران