Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران عصر سه‌شنبه در جسله شورای معاونان و مدیران شهرک‌های صنعتی استان تهران در خصوص ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شهرک‌های صنعتی، اظهار کرد: در کل کشور هم اکنون در فاز عملیاتی ۱۶ هزار لیتر کمبود آب و ۹ هزار و ۵۰۰ مگاوات کمبود برق داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ساعت ۹ صبح بدون اطلاع برق شهرک‌های صنعتی شمس‌آباد و عباس‌آباد را قطع کردند، گفت: طی ۵ سال گذشته از ۱۶ هزار لیتر آب موجود در شهرک‌های صنعتی کشور ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر بر ثانیه کاهش دبی داشته‌ایم یعنی چاه‌های ما در کشور و به خصوص در استان تهران پایین رفته و این یک زنگ خطری برای سرمایه‌گذاری‌ها در سطح کشور است. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به ۲۰۳ قرارداد بسته شده در سال ۹۸، ادامه داد: از  ۹ هزار ۲۹۱ قرارداد تا به امروز در ۱۰ ماهه اول سال ۴۴۸ قرارداد بسته شده است و عمده قراردادهای ما به دلیل افزایش قیمت در اسفندماه بسته می‌شود.

پرنیان افزود: از ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمینی که در اختیار ما گذاشته شده ۳ هزار و ۵۲۵ هکتار آن تا به امروز به طور قطعی به تولیدکنندگان و صنعت‌گران واگذار شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته ۶۶ هکتار واگذاری زمین ولی سال جاری تا به امروز ۱۸۶ هکتار در استان تهران واگذار شده است که رشد ۲۰۰ درصدی از لحاظ مساحت را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران بیان کرد: تا به امروز ۵ هزار و ۹۰۱ واحد صنعتی پروانه بهره‌برداری گرفته‌اند که در سال ۹۹ بیش از ۸۹ درصد نسبت به سال ۹۸ رشد داشته است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به ۱۳۰ درصد برسد.

پرنیان ابراز کرد: امسال ۶۲۱ مورد جواز ساخت در شهرک‌های صنعتی استان تهران صادر شده که نسبت به سال مشابه افزایش داشته است و این نشان می‌دهد سیاست شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در سال جاری فشار بر طرف‌هایی بوده که زمین گرفتند و باید بسازند.

وی عنوان کرد: ۵۳ درصد از طرح‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران فعال هستند و به شدت ساخت‌وساز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران طرح‌های غیرفعال را در دو بخش عنوان کرد و گفت: یکی در بخش زمین خالی و دیوارکشی است و دیگری طرح‌هایی که راکد هستند و دوشنبه هر هفته حدود ۲۵ طرح نیمه‌تمام پایش می‌شود.

پرنیان در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده تا پایان سال ۵۰۰ طرح از طرح‌های راکدی که در مرحله نصب سوله هستند پایش شوند که در واقع خوراک خوبی برای ستاد رفع موانع تسهیل استانداری ایجاد می‌کند.

به گزارش فارس، جلسه شورای معاونان و مدیران شهرک‌های صنعتی استان تهران امروز در خصوص ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شهرک‌های صنعتی با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی وامور اقتصادی استانداری تهران، فریدون عطایی مدیرکل جذب وحمایت سرمایه‌گذاری استانداری تهران و صابر پرنیان مدیرعامل شهرک‌های استان تهران برگزار شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران شهرک های صنعتی ارزیابی عملکرد افزایش قیمت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران تا به امروز هزار و ۵۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین

ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.

۵۰ واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می‌کند.

طبق قانون شهرک‌های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته