Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصیری کمبود سوخت و گاز در نیروگاه ها را علت قطعی برق در برخی نقاط استان گلستان اعلام کرد.

«علی اکبر نصیری» دقایقی پیش با اشاره به علت قطعی برق در برخی نقاط گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: قطعی برق که اخیراً ایجاد شده به دلیل کمبود گاز در نیروگاه ها است و متأسفانه به دلیل کمبود سوخت و گاز در تأمین  برق مردم در برخی نقاط گلستان دچار مشکل شدیم و براساس دستور دیسپاچینگ ملی مجبور به قطع اضطراری برق شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد: در این شرایط چاره ای جز صرفه جویی نداریم و به مردم استان گلستان توصیه می کنم دمای محیط منزل و محل کار را کمتر کنند.

 

وی تأکید کرد: اگر هر کدام از هم استانی ها دمای محیط منزل خود را یک الی دو درجه درجه کم کنند در مصرف گاز و برق صرفه جویی می شود.

 

نصیری تصریح کرد: اگر ۱۰ درصد در مصرف برق و گاز صرفه جویی شود از این بحران خارج خواهیم شد و برای تأمین برق در بخش های مختلف اعم از خانگی، کشاورزی، صنعت و تجاری مشکلی نخواهیم داشت.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با تأکید بر اینکه اگر در مصرف گاز صرفه جویی نشود برای تأمین سوخت نیروگاه ها و برق با مشکل خواهیم شد، خاطرنشان کرد: مصرف گاز استان گلستان در بخش های مختلف حدود ۱۳ میلیون مترمکعب است و اگر ۱۰ درصد در مصرف گاز صرفه جویی شود برای تأمین برق و گاز با مشکل مواجه نخواهیم شد.

 

وی یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا مردم در قرنطینه خانگی هستند و اگر قرار باشد تأمین گاز و برق مردم دچار مشکل شود سلامتی آنها بیش از پیش با خطر مواجه می شود لذا به همه توصیه می کنم در مصرف برق صرفه جویی کنند تا ما مجبور به قطعی آن نباشیم.

 

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: قطعی برق در گلستان علی اکبر نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان برخی نقاط نیروگاه ها صرفه جویی مصرف گاز قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی گرم فروردین با گلستان؛ پایداری هوا تا یکشنبه دوم اریبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مریم نیکزادفر کارشناس هواشناسی گلستان گفت: با توجه به نقشه‌های پیش یابی و استقرار الگو‌های پایدار امروز جوی پایدار همراه با افزایش دما در استان داریم.

او با بیان اینکه امروز دمای بیشینه در برخی مناطق استان به بالای ۳۰ درجه سانتی گراد رسید، افزود: پایداری جو تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت و تا روز یکشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در برخی از ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر خواهد بود.

نیکزادفر از وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات استان خبر داد و گفت: روز یکشنبه افزایش دما خواهیم داشت، اما از عصر یکشنبه با افزایش ابر در ارتفاعات شاهد رگبار پراکنده و وزش باد خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • خداحافظی گرم فروردین با گلستان؛ پایداری هوا تا یکشنبه دوم اریبهشت
  • پایداری هوا در گلستان تا یکشنبه هفته آینده
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • ۴۳۰۰ مگاوات صرفه جوی برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • بررسی آمادگی برای گذر موفق از پیک مصرف برق سال‌ جاری
  • مصرف ۵۷۰۰ مگاواتی برق دوره پیک در مازندران پیش بینی می شود