Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیده مرعشی معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز گفت: تحقق اهداف بسته تحولی خوانا در دانش آموزان، یعنی رسیدن به یکی از اساسی‌ترین ماموریت‌های دوره ابتدایی که مورد تاکید سند تحول بنیادین است.

او افزود: خواندن، نوشتن، گوش دادن و سخن گفتن، مهارت‌هایی است که در دوره ابتدایی باید شکل بگیرد و اگر به خوبی در دانش آموزان محقق و در شخصیت آن‌ها نهادینه شود کودکان ما در آینده، زندگی بهتری در جامعه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیده مرعشی در ادامه با اشاره به اینکه، آموزش مدیران مجری طرح خوانا هم زمان با کلیه مدارس استان در فضای مجازی از آذر ماه ۹۹ آغاز شده است، بیان داشت: ۱۵مدرسه در سطح ناحیه مجری طرح مدرسه و بیش از ۲۰۶ نفر از آموزگاران در حال اجرای این طرح در مدارس هستند.

معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز تصریح کرد: توضیح و تببین بسته تحولی خوانا، تشریح چگونگی تدوین بسته تحولی طرح خوانا بر اساس چارچوب ارسالی وزارت جهت ارائه به استان و توضیح مهارت‌های زبانی خواندن نوشتن گوش دادن صحبت کردن و مهارت‌های زندگی (ادب، مسولیت پذیری و جرات ورزی) از موارد مهم ارائه شده از سوی عباس ترکی مدرس این کارگاه بوده است.

این مقام مسئول در پایان بر برگزاری کارگاه به صورت مجازی یا حضوری برای معلمان مدارس مجری، اجرا کردن بسته تحولی مدرسه خوانا و حضور در گروه ناحیه، استان و کانال کشوری و استفاده از محتوای این گروه‌ها و کانال و تشریح نمونه فعالیت‌های پیشنهادی برای مدیران جهت ارائه به آموزگاران برای اجرا کردن مطلوب طرح در طول سال تحصیلی تاکید کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش تعلیم و تربیت بسته تحولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است

عبدالحسین قاضوی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: طی ۲۷ ماه گذشته حدود ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان گرمه انجام شده است.

وی در ادامه افزود: طی این مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

فرماندار گرمه تصریح کرد: افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری، ۱۲۰ کیلومتر گازکشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

قاضوی افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشروترین شهرستان خراسان شمالی است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

کد خبر 6088268

دیگر خبرها

  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه