Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@10:33:52 GMT

فراموش شدن یک پروژه 16 ساله در قلب شهر یاسوج+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۴۷۹۶

فراموش شدن یک پروژه 16 ساله در قلب شهر یاسوج+تصاویر

عملیات تعریض خیابان جمهوری یاسوج سال ۹۴ آغاز شد ولی بعد از گذشت ۶ سال هنوز اجرای کامل این پروژه در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس انجام برخی از پروژه های عمرانی و عدم زمان بندی و پیشرفت آنها خود معضلی برای شهر و شهروندان است.

یکی از مهمترین پروژه های شهری، یاسوج که 16 سال از آغاز به کار آن می گذرد، عریض سازی خیابان جمهوری تا پل شهید عوض زاده جنب آبشار یاسوج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 16 سال پیش تعریض قدیمی‌ترین خیابان شهر یاسوج  در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و این پروژه لنگ لنگان ادامه داشت تا اینکه در سال 94 اجرای این پروژه در دستور کار ویژه قرار گرفت اما باز هم با وجود بازگشایی و عریض سازی بخشی از این خیابان بعد از گذشت 6 سال هنوز این پروژه به صورت کامل اجرا نشده است.

نستهن مقدم شهردار شهر یاسوج مهر ماه امسال  در حاشیه بازدید استاندار و مدیران استانی از خیابان جمهوری اسلامی شهر یاسوج گفت: خیابان جمهوری اسلامی با توجه به قرار گرفتن در مسیر آبشار یاسوج و بلوار ارم، همواره شاهد بار ترافیکی سنگینی در ایام سال به ویژه فصل تعطیلات است.

 

نستهن مقدم با اشاره به ضرورت رفع مشکلات ترافیکی در سطح شهر یاسوج جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان و گردشگران خاطرنشان کرد: سالهاست که موضوع تعریض خیابان جمهوری اسلامی در گیر و دار معارض با مالکین منطقه بلاتکلیف مانده و هم اکنون در چند متری زیرگذر شهید عوض‌زاده به بن‌بست خورده‌است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خیابان جمهوری شهر یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: اجرای عملیات کف‌فرش و پیاده‌روسازی ضلع جنوبی خیابان آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی به‌طول ۸۰۰ متر با ۸۰ درصد پیشرفت در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیاده‌روها باید استاندارد اساسی را دنبال کند و متناسب با هدف ساخت آن‌ها این امکان به شهروندان داده شود تا به معنای عام در کنار اصل حفاظت و ایمنی شخصی بتوانند به‌عنوان عابر از فضای لازم برای عبور و مرور استفاده کنند.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی شایسته و پاسخ به مطالبات شهروندان منطقه ۹ شهرداری اصفهان عملیات پیاده‌روسازی در سطح این منطقه با هدف تسهیل در عبور و مرور عابران و سلامت شهروندان در قالب پروژه‌های محله‌محور در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی به‌طول ۸۰۰ متر در ضلع جنوبی این خیابان حدفاصل مادی غفاری تا خیابان قدس در حال انجام است.

قاضی‌عسگر ادامه داد: این پروژه شامل عملیات خاک‌برداری، تسطیح و ریگلاژ، بسترسازی متراکم، بتن‌ریزی و اجرای کف‌فرش پیاده‌روها با مبلغ اولیه پیمان برابر ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی این پروژه گفت: پروژه کف‌سازی و پیاده‌رو سازی این خیابان با هدف استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور، افزایش رفاه شهروندان و برقراری نظم گذرگاه‌ها طی مدت زمان چهار ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 746904

دیگر خبرها

  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • آغاز احداث طرح کمربندی گناباد
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه در قم
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری
  • خط ویژه خیابان امام خمینی (ره)قم ایمن‌سازی می‌شود