Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در دومین هفته از مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور تنها نماینده خراسان‌جنوبی در شاهرود میهمان نماینده استان سمنان بود.

در این ماراتن ملی فوتبال پیام بادامک قاینات در مقابل تیم پرقدرت سیمان شاهرود به میدان رفت که علیرغم ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی جانانه نتوانست نتیجه خوبی بگیرد و بازی را ۲ بر صفر به حریف واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده خراسان‌جنوبی در نخستین هفته از لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در در ورزشگاه شهید امین‌زاده شهر قائن میزبان تیم مقاومت تهران بود که از امتیاز میزبانی بهره نبرد و یک بر صفر در مقابل مهمان زمین‌گیر شد.

تیم فوتبال پیام بادامک قاینات در گروه (الف) این رویداد ورزش ملی از دو بازی انجام شده و بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، تیم شریعت نوین و داماش هرکدام با کسب شش امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول جای گرفته‌اند.

نماینده خراسان‌جنوبی در سومین هفته از لیگ دسته سوم فوتبال باشگاههای کشور چهارشنبه ۲۹ دیماه در ورزشگاه شهید امین‌زاده شهر قائن میزبان تیم شهدای مقاومت جویبار می‌شود تا بلکه بتواند از سد تیم رده هفتمی جدول گروه(الف) عبور کند.

انتهای‌پیام/69014/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی فوتبال شهید بیرجند نماینده خراسان جنوبی لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد

برترین نماینده اسنوکر ایران در مرحله یک‌هشتم‌نهایی مسابقات قهرمانی جهان برابر نفر دوم دنیا مغلوب شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی جهان، تور حرفه‌ای اسنوکر که مهم‌ترین تورنمنت‌ این رشته است، از اول تا ۱۷ اردیبهشت در شفیلد انگلستان برگزار خواهد شد.

رقابت‌های انتخابی این مسابقات از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۲۹ همین ماه جریان دارد.

حسین وفایی و امیر سرخوش ۲ نماینده ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان هستند. سرخوش اولین تجربه خود را پشت سرگذاشت و پس از شکست در رقابت اول از صعود به مرحله بعد باز ماند.

وفایی با رتبه جهانی ۱۹، دیروز اولین بازی خود را در جدول مقدماتی به پایان رساند. بخش اول این بازی برابر مارکوفو از هنگ‌کنگ با رنکینگ ۸۳ جهان با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع وفایی به پایان رسید و رقابت در بخش دوم نیز باز هم با برتری وفایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ به پایان رسید. او با این پیروزی در یک قدمی حضور در جدول اصلی و یک‌هشتم این مسابقات قرار گرفت.

با این پیروزی او بین ۳۲ نفر برتر قهرمانی جهان با جیان ژون، بازیکن ۱۷ ساله چینی روبه‌رو شد و با نتیجه ۱۰-۵ ژون را پشت سر گذاشت.

وفایی با این پیروزی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان صعود کرد که از این پس باید در جدول اصلی قهرمانی جهان رقابت می‌کرد.

ژون در سال ۲۰۱۹ در رده سنی زیر ۱۸ سال فدراسیون آماتور قهرمان جهان و در سال ۲۰۲۳ نیز به تور حرفه‌ای وارد شد. در حال حاضر ژون در رتبه ۱۱۱ جهانی قرار دارد و برای وفایی به نظر حریف سختی نبود.

پس از صعود به جدول اصلی، حسین وفایی بین ۱۶ نفر برتر این رقابت‌ها با جاد ترامپ، نفر دوم اسنوکر جهان روبه‌رو شد. ترامپ یکی از برترین بازیکنان جهان و دارای عناوین زیادی در تورنمنت‌های مختلف است.

بخش اول رقابت وفایی با ترامپ روز شنبه و بخش دوم این رقابت، امروز یکشنبه برگزار شد.

در بخش اول وفایی با نتیجه ۶-۳ از حریف انگلیسی خود عقب افتاد و در بخش دوم نیز نتوانست بر او غلبه کند. نهایتا این بازی با نتیجه ۱۰-۵ به پایان رسید و وفایی در بخش یک هشتم رقابت‌های قهرمانی جهان حذف شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • جدول لیگ دسته اول در پایان هفته ۲۸
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • خیبر به‌دنبال قایقرانی در دریای بابل
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با دادستان کل کشور