Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فضل الله رنجبر در جلسه عصر امروز شورای اسلامی شهر کرمانشاه که به دعوت فرمانداری در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه بر خلاف دعوت از تمامی اعضای شورا برای حضور در جلسه به دلیل غیبت چهار تن از اعضا رسمیت نیافت.

او افزود: رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه وظیفه دارد گزارش غیبت و یا ترک جلسات را به فرمانداری ارائه کند و ما این گزارشات را به هیئت حل اختلاف ارجاع می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه نمایندگان مردم در شورا برای خدمت رسانی به مردم باید در جلسات شورا حضور پیدا کنند، تاکید کرد: اگر جلسه بعدی شورا تشکیل نشود، پرونده را به هیأت حل اختلاف ارجاع و از آن‌ها می‌خواهم کار شورا را یکسره کنند.

رنجبر با تاکید بر اینکه باید به هر تخلفی در سر جایش رسیدگی شود، بیان  کرد: قانون و آئین نامه‌ها در این زمینه روشن است و در صورت محرز بودن تخلف غیبت و ترک جلسه اعضا، حتماً از طریق هیئت رسیدگی به حل اختلاف شورا‌ها در استان موضوع را تا وصول نتیجه پیگیری می‌کنم.

او گفت: تشکیل این جلسه در فرمانداری به دلیل عدم تشکیل جلسات و اختلاف ایجاد شده در بین اعضای شورای شهر کرمانشاه، بنابر درخواست مردم برای حل مشکلات و رفع گرفتاری‌های آن‌ها و نیز بررسی و تصویب لوایح و طرح‌های عمران و آبادانی و توسعه شهر بوده است.

رنجبر ادامه داد: متأسفانه کمیسیون‌های داخلی شورا طی این مدت تشکیل نشده و مهلت زمانی آن‌ها نیز به پایان رسیده است و از طرف دیگر کار کمیسیون‌های مرتبط با امورات مردم از جمله کمیسیون ماده صد نیز تعیین تکلیف نشده است.

به گفته او، هدف فرمانداری از تشکیل این جلسه دخالت در امور کمیسیون‌ها و انتخاب افراد نیست، بلکه هدف تشکیل و رسمیت یافتن جلسات شورای اسلامی شهر کرمانشاه بود.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه عمل به قانون باید ملاک همه کار‌ها و افراد قرار بگیرد، بیان  کرد: شرایط فعلی مردم به لحاظ مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه سخت است، بنابراین هیچ گونه فرصت‌سوزی از هیچ فردی پذیرفته نیست.

او با اشاره به غیبت چهار نفر از اعضای شورای شهر و از رسمیت افتادن این جلسه، گفت: متأسفانه برگ مرخصی برای این افراد صادر نشده، بنابراین عدم حضور آن‌ها غیبت محسوب می‌شود و تکلیف این غیبت در قانون و آئین نامه‌ها مشخص است.

رنجبر با تاکید بر اینکه مردم منتظر خدمت، کار و تلاش هستند، گفت: باید تدبیری اندیشیده شود که عملکرد اعضای شورای شهر در تأیید صلاحیت آن‌ها برای دوره‌های بعدی اثر گذار باشد و این سیاست را در هیئت نظارت استان و شهرستان کرمانشاه پیگیری خواهم کرد.
 انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری کرمانشاه شورای شهر شهر کرمانشاه اعضای شورا شورای شهر حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است

ایسنا/ایلام دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس شورای اسلامی است.

«خدابخش داودی‌نصر» با حضور در ایسنا در خصوص انتخابات و نتیجه آن اظهار کرد: به لطف خدا و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان با حضور خوب مردم برگزار شد در حالی که رسانه‌های دشمن شیطنت می‌کردند و برخی تریبون‌های داخلی نیز با آن‌ها همسو شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: حضور حدود ۵۰ درصدی مردم کشور در این انتخابات نوید تشکیل مجلسی قوی را برای قانون‌گذاری و نظارت، داشت، امنیت انتخابات عالی بود و از طرفی حضور کاندیداها از طیف‌های مختلف، رقابت خوبی را در کشور ایجاد کرد و تکلیف ۲۴۵ نفر از منتخبان مردم مشخص شد که نتیجه بسیار خوبی بود.

دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام و دبیرجامعه اسلامی مهندسان استان ادامه داد: ارکان سیاسی در استان ایلام، این بار با رویکردی مناسب و متفاوت از دوره قبل، به انتخابات ورود کردند و شعبه وحدت نیروهای انقلاب استان و هم شعبه ائتلاف نیروهای انقلاب استان سه نفر را در استان به مردم معرفی کردند، نتیجه انتخابات در استان زیبا بود و هر سه منتخب از اردوگاه اصولگرایان هستند.

داودی‌نصر افزود: منتخبان مردم در استان بر سر بحث توسعه استان اشتراک تئوریک و فکری دارند.

وی عنوان کرد: ما در شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی بنا داریم برای تشکیل فراکسیون وحدت گام برداریم و تا کنون اعضای این فراکسیون از بین منتخبان مردم در کشور به عدد خوبی رسیده است، هدف از تشکیل این فراکسیون پیگیری برنامه‌های مطلوب کشور و استان‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید
  • سازش در پرونده قتل در پویش «به حرمت امام علی(ع)»
  • سازش پرونده قتل در دزفول
  • صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول
  • سازش در پرونده قتل پس از ۵ سال در دزفول
  • سازش پرونده قتل با پویش به حرمت امام علی (ع) می بخشم در دزفول