Web Analytics Made Easy - Statcounter

تداوم نتایج ضعیف شهر خودرو مهدی رحمتی ، سرمربی این تیم را در یک قدمی برکناری قرار داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شهر خودرو مشهد در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در مسجد سلیمان میهمان تیم نفت بود و در پایان این بازی پرگل با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا نوار ناکامی‌های این تیم ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشهدی ها با این شکست تنها ۱۲ امتیاز از ۱۱ بازی کسب کرده و در جایگاه یازدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد و این  در حالیست که ممکن است در پایان این هفته دو پله دیگر هم سقوط کند و این شرایط شباهتی با نتایج این تیم در چند فصل اخیر نداشته است.

از مشهد خبر می‌رسد که نتایج ضعیف تیم باعث شده مهدی رحمتی بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرد و از همین رو احتمال برکناری او زیاد است.

عدم رضایت هواداران مشهدی از شرایط تیم، حمیداوی، مالک باشگاه را بر آن داشته است که به فکر تغییر شرایط تیمش بیافتد و برای همین ممکن است شاهد تغییراتی روی نیمکت تیم باشیم.

رحمتی خودش هم از شرایطی که در شهر خودرو دارد راضی نیست و هفته گذشته در برنامه زنده فوتبال برتر انتقادات تندی علیه مدیران باشگاه مطرح کرد و تهدید به استعفا کرد و حالا ممکن است پیش از آنکه فرصت استعفا داشته باشد برکنار شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر مهدی رحمتی شهرخودرو لیگ برتر مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد