Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد در مورد قطع برق برخی مناطق مشهد طی امشب توضیحاتی داد. - اخبار استانها -

علیرضا کاشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس در مورد قطع برق برخی مناطق شهر مشهد طی امشب اظهار داشت: از ساعت 9 صبح امروز مدیریت بار توزیع برق با دستور کشوری آغاز شده است. 

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد بیان کرد: این مدیریت بار با تصمیم گیری تهران و براساس میزان مصرف هر منطقه اتفاق می‌افتد و قطعی برق مناطق مختلف غیرقابل پیش بینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان: مردم برای جلوگیری از «قطع برق و گاز» صرفه‌جویی کنندبدهی عامل قطع برق آتش نشانی نوش‌آباد آران و بیدگل/ آتش نشانی 12 ساعت در دسترس نبودقطع برق 20 درصد مشترکین شیراز در اثر آتش‌سوزی یک پست برق

کاشی تصریح کرد: بابت این قطعی برق شرمنده مردم هستیم و تقاضا داریم تا حد امکان در مصرف برق صرفه جویی کنند. تا شب گذشته این قطع برق صرفا مربوط به معابر و خیابان‌ها بود. امکان اطلاع‌رسانی از قبل در این زمینه وجود نداشته است.

وی تصریح کرد: مدیریت بار توزیع اقدامی ناگزیر است و چاره‌ای جز آن نداریم؛ اگر این قطعی‌های مقطعی صورت نگیرد با قطعی برق به نحو گسترده مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، آقای عتباتی در اولين جلسه مشترک شوراي قضايي استان ها با شوراي عالي قوه قضائيه که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد با اشاره به رشد 6 درصدی صلح و سازش در سال 1402  نسبت به سال قبل از آن، بر تقویت و استفاده از ظرفیت های صلح و سازش تاکید و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در این زمینه را خواستار شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: امر خدمت رسانی در دستگاه قضایی باید بی عیب و نقص  باشد و با مدیریت امور، مانع تحمیل هزینه اضافی به مردم و بیت المال شد و در این زمینه نیز اقدامات خوبی در استان صورت گرفته ولی جای کار زیاد است.

مقام ارشد قضایی استان به نظارت بر ارجاع ها توسط مسئولین ارجاع نیز تاکید و گفت: از معاونین قضایی و مسئولان ارجاع انتظار داریم با نظارت و برنامه ریزی، امر ارجاع را مدیریت کنند و با شناسایی همکاران پرتوان و کارشناسان حقوقی مسلط، ذیل معاونت ارجاع تعریف شوند تا پرونده ها قاعده مند تشکیل و به شعبه وارد شوند و حتماً مدیریت ها در این خصوص عمقی و تقویت شود.

استفاده از تاسیسات ارفاقی، نظارت بر محاکم حقوقی و رفع مشکلات مربوط به آنها و بازرسی سراسری از این محاکم برای تعیین تکلیف پرونده های مسن و معوق با ارائه راهکار، تشکیل جلسات مشورتی پرونده های مهم، تشکیل ماهانه شورای برنامه ریزی با محوریت سند تحول و برنامه عملیاتی و اجرایی 1403 استان، صرفه جویی در هزینه ها و بیت المال از دیگر تاکیدات عتباتی در این نشست بود.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • راز استفاده نکردن ایران از موشک ها و پهپادهای پیشرفته تر در حمله به اسرائیل /چرا سپاه با اطلاع قبلی حمله کرد؟/هنوز همه ورق ها فاش نشده است!
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است