Web Analytics Made Easy - Statcounter

کالچیو مرکاتو مدعی شد باشگاه منچستریونایتد شرایط جذب سرخیو راموس را بررسی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کاپیتان رئال مادرید با این تیم در 30 ژوئن 2021 به پایان می رسد اما او هنوز راضی به تمدید با کهکشانی‌ها نشده است. همچنین وضعیت سرخیو راموس از تاریخ یک ژانویه به حالت بازیکن آزاد تغییر پیدا کرده و او اکنون می‌تواند با هر تیم دیگری وارد مذاکره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از طرف دیگر طی روزهای گذشته گمانه‌زنی‌ها در مورد وضعیت کاپیتان رئال مادرید به اوج خود رسیده و با وجود تاکید زیدان برای تمدید قرارداد با این بازیکن گفته می شود که روند مذاکرات بین راموس و لوس بلانکوس اصلا خوب نیست و به نوعی به بن بست رسیده است.

 

 

 

 

در این بین از تیم‌های زیادی به عنوان مقصد احتمالی سرخیو راموس در صورت جدایی از رئال‌مادرید نام برده می‌شود. در همین ارتباط کالچو مرکاتو در گزارشی مدعی شد که باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد با قراردادی دو ساله کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا را به خدمت بگیرد و این بازیکن را برای تقویت خط دفاعی تیم اوله گنار سولسشر به اولدترافورد می آورد؛ اتفاقی که در صورت رخ دادن می تواند یک بمب بزرگ نقل و انتقالاتی تلقی شود.

منچستر یونایتد رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد رئال مادرید سرخیو راموس رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند

از نظر ستاره سابق کهکشانی‌ها، سیتیزن‌ها از شانس بیش‌تری برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برخوردارند.

طرفداری | استیو مک‌منمن شانس صعود منچسترسیتی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمنان اروپا را بیش‌تر می‌داند.

به گزارش آاس، استیو مک‌منمن، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که فردا شب برگزار می‌شود، از شانس بیشتری برای صعود برخوردار است. مک‌منمن که سابقه دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با رئال مادرید در کارنامه خود دارد، در مصاحبه‌ای با میرر گفت:

حالا لیگ قهرمانان واقعاً آغاز می‌شود. به بخشی از مسابقات رسیده‌ایم که فقط بهترین تیم‌ها باقی می‌مانند. با توجه به این‌که بازی رفت منچسترسیتی و رئال مادرید 3-3 مساوی شد، پس به نظرم سیتی از شانس بیش‌تری برای صعود برخوردار است. آن‌ها مدافع عنوان قهرمانی هستند، در فرم خوبی قرار دارند و دوباره به صدر جدول لیگ برتر بازگشته‌اند. رئال مادرید سال آینده تیم بهتری خواهد شد. درست است که آن‌ها جود بلینگام را به خدمت گرفته‌اند، اما با در نظر گرفتن کل بازیکنان، رئال به اندازه منچسترسیتی قدرتمند نیست. دو سال پیش منچسترسیتی چهار گل مقابل رئال مادرید زد و پارسال هم همین‌طور. فکر می‌کنم اگر به دو تیم و اتفاقات گذشته نگاه کنیم، باز هم برای رئال مادرید کار سختی خواهد بود. من شانس زیادی برای صعود رئال نمی‌بینیم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • واکنش سرخیو آگوئرو به ضربات پنالتی دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا