Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@17:53:26 GMT

اسکورت خودروی حامل سلاح به تهران!

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۶۰۹۷

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران از بازداشت اعضای باندی خبر داد که تعدادی سلاح را به تهران منتقل کرده بودند و گفت: از اعضای این باند ۹ قبضه سلاح شکاری و ۲۳ فشنگ کشف شد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ نجم‌الدین رشیدی افزود: بیست و یکم دی ماه خبری توسط پلیس امنیت عمومی شهرستان ملارد مبنی بر فعالیت سازمان‌یافته افرادی در فضای مجازی در زمینه خرید و فروش سلاح و مهمات شکاری به پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گزارش اولیه نشان داد افرادی با تشکیل باند در حال خرید و فروش اسلحه و از مدت ها قبل نیز تحت تعقیب این پلیس هستند که موضوع به طور مشترک در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران گفت: پس از انجام بررسی‌های اولیه و شناسایی هویت و مخفیگاه اعضای این شبکه، نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور بازداشت تمام اعضای این شبکه صادر شد. در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد ساعت 2:30 بامداد دیروز یکی از اعضای این باند، تعدادی اسلحه شکاری را با یک دستگاه خودروی 405 در معیت سه دستگاه خودروی سواری 405 و پژو پارس که از استان های غربی کشور تهیه کرده بودند، به شهر تهران وارد کرده و قصد تخلیه اسلحه‌ها را در مخفیگاه شان دارد.

وی با اشاره به این که در ادامه بررسی‌های پلیسی، محل تخلیه محموله اسلحه شناسایی شد، افزود: تیم های مشترکی به مخفیگاه متهمان در حوالی جنوب غرب تهران اعزام و موفق شدند در یک عملیات مشترک هر چهار دستگاه خودروی متهمان را توقیف و در بررسی بیشتر شش قبضه سلاح شکاری را کشف کنند.

رشیدی با بیان این که در این عملیات چهار راننده خودرو و متهم اصلی دستگیر شدند، ادامه داد: با انتقال متهمان به پایگاه پنجم پلیس آگاهی مشخص شد که تعدادی اسلحه در محل دیگری در محدوده نوروزآباد مخفی شده است و تیمی از مأموران به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در بازرسی از این مکان سه قبضه سلاح شکاری و 23 فشنگ کشف کنند.

این مقام انتظامی متذکر شد: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی،پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا اسکورت خودرو سلاح آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا پلیس امنیت عمومی پایگاه پنجم پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی خرم‌آباد از توقیف یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل ۳ هزار ثوب انواع البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی‌اله قاسمی هشتم فروردین در این رابطه بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه رازان در حین گشت در محورهای موصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل قاچاق مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳ هزار ثوب انواع البسه قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه هیجان‌انگیز شلیک پلیس به خودروی سارقان فراری در تهران
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک