Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران-  جِتا یکی از برندهای باسابقه در گروه فولکس واگن است که از سال 1979 تا کنون روی خط تولید قرار دارد. 7 نسل جتا با نام های متنوع در بازارهای مختلف عرضه شده و فروش بالایی را نیز برای خودروساز آلمانی همراه داشته است.

در ادامه این مطلب نگاهی به مدل 2020 این سدان کامپکت خواهیم داشت که ویژگی های جذابی در مقایسه با مدل های قبلی همراه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تریم پایه این خودرو 27945 دلار قیمت دارد و در مدلی که تصاویر آن را مشاهده خواهید کرد؛ حضور آپشن برچسب قیمت را به 28865 دلار رسانده است.

طراحی

در این قسمت زبان طراحی مدل قبلی جتا کماکان پررنگ مشاهده می شود. چراغ های اصلی جلو گرافیک داخلی جذاب تری را به نمایش گذاشته اند که شامل یک نوار ال ایی دیی و هالوژن هایی که در بر گرفته، می شود. گریل توسعه یافته در عرض و عناصر کرومی نیز فاصله بین چراغ ها را پر کرده اند.

در نمای جانبی خط شانه قوی و رینگ ها الومینیومی 17 اینچی جلب نظر می کند. در نمای عقب نیز همه چیز با برچسب قیمت این خودرو انطباق دارد. یکی از جذابیت های این قسمت به قاب اگزوز کرومی رنگ زیر بامپر(سپر) مربوط می شود.

کابین و ایمنی

اما در فضای داخل کابین، فولکس واگن با اضافه کردن دو نمایشگر دیجیتال 8 اینچی؛ یکی برای نشانگر امپر و دیگری ویژه سیستم سرگرمی سعی کرده بر جاذبه های فناورانه خودرو اضافه کند. در بخش ایمنی نیز مواردی مانند کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک و ... جلب نظر می کنند.

پیشرانه

اینجا از نمونه 4 سیلندر توربوشارژ 1.4 لیتری با 147 اسب بخار خروجی و گشتاور 184 پوند فوت استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود که نیرو را به محور جلو انتقال می دهد.

شاخص مصرف سوخت برای این خودروی 1345 کیلوگرمی برای هر 100 کیلومتر رانندگی در شهر 7.8 لیتر، در بزرگراه 5.8 لیتر و در حالت ترکیبی 6.9 لیتر است. آمار مذکور با توجه به ابعاد و توان پیشرانه کاملا مناسب و موفق ارزیابی می شود.

بیشتر بخوانید:

*کوپرا ال-بورن2021؛ شوالیه الکتریکی از اسپانیا! (+تصاویر) *کورادو؛ خودروی محبوب فولکس واگن در تمام دوران! (+تصاویر) *نیووس؛ کراس اوور 14 هزار دلاری جدید فولکس واگن معرفی شد (+تصاویر) *آرتئون 2021 در چین رویت شد/ استیشن آلمانی که به شاسی بلند نزدیک شده است! (+تصاویر)

 

لینک کوتاه: asriran.com/003D2X

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فولکس واگن جتا خودرو عصرایران فولکس واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین رویدادهای آبان ماه سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ افتتاح فاز یک پروژه مسکی ملی شهید سلیمانی / انعقاد ۲۰۰ واگن لبه بلند شرکت واگن پارس/ اغاز حرکت غول اراکی به سمت کرمان و عمل جراحی تومور بدون بیهوشی بیمار مهمترین خبر‌های ابان در استان بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (عکس) جایگزین سراتو به بازار آمد!
  • مهمترین رویدادهای آبان ماه سال گذشته
  • یوزپلنگ آلمانی؛ خودرویی عجیب برای افراد زیر ۱۸ سال (+عکس)
  • (تصاویر) فولکس واگن یوزپلنگ آلمانی را به بازار می‌فرستد
  • خودرویی عجیب برای افراد زیر ۱۸ سال در آلمان
  • تایکان توربو جی تی 2025 قدرتمندترین پورشه تمام دوران (عکس)
  • توربو تیتان ۳؛ عجیب‌ترین کامیون آمریکا
  • معامله نجومی ژیان و فولکس قورباغه ای در ایران؛ قیمت ماشین های قدیمی سر به فلک کشید (+عکس)
  • با گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروساز خاورمیانه آشنا شوید +تصاویر
  • توربو تیتان 3 ؛ عجیب ترین کامیون آمریکا (عکس)