Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فرانسه سه‌شنبه طرح رژیم صهیونیستی برای ساختن ۸۰۰ واحد مسکونی دیگر در کرانه باختری اشغالی به هدف توسعه شهرک‌های صهیونیست نشین  را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز» وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای از مقامات صهیونیست خواست تا این طرح را کنار بگذارند. وزارت خارجه فرانسه در این بیانیه از مقامات صهیونیستی و فلسطینی خواسته از اقدامات یکجانبه که می‌تواند راه حل دو دولتی مبتنی بر قوانین بین‌المللی و موارد توافق شده را به خطر بیندازد، پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل روز دوشنبه اعلام کرد که حدود ۸۰۰ واحد مسکونی در شهرک‌های واقع در شمال قدس اشغالی و  شمال کرانه باختری ساخته می‌شوند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه خبر دادند که قرار است این رژیم، مجوز ساخت ۸۵۰ واحد مسکونی دیگر در کرانه باختری را صادر کند.طبق گزارش‌های برخی منابع صهیونیستی، این رژیم در سال ۲۰۲۰، ۱۲۱۵۹ واحد صهیونیست‌نشین جدید احداث کرده  که این تعداد واحد از سال ۲۰۱۲ تاکنون بی‌سابقه بوده است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد در بیست و سوم دسامبر سال ۲۰۱۶ قطعنامه‌ ۲۳۳۴ را به‌منظور پایان دادن به شهرک‌‌سازی رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین تصویب کرد. در این قطعنامه ضمن تأکید بر عدم مشروعیت شهرک‌های سازی‌های رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۶۷، از رژیم صهیونیستی خواسته شده است که به شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری از جمله قدس شرقی پایان دهد.

سخنگوی کمیسیون اتحادیه اروپا  نیز از این رژیم خواسته که به شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری پایان دهد.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فرانسه بنیامین نتانیاهو وزارت خارجه نخست وزیر شهرک سازی کرانه باختری کرانه باختری رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از المیادین، نظامیان رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت اخیر به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کرده و 30 فلسطینی دیگر را بازداشت کردند که برخی از آنها سابقه اسارت در زندانهای رژیم را داشتند.

هیئت امور اسیران و آزادگان و باشگاه الاسیر فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم اشغالگر از شامگاه دوشنبه تا صبح امروز سه شنبه، به بازداشت گسترده شهروندان فلسطینی در کرانه باختری دست زدند و دستکم 30 نفر در این حملات بازداشت شدند.
بر اساس این گزارش، این افراد در اردوگاه الجلزون رام الله، الخلیل، طولکرم، نابلس، جنین و طوباس بازداشت شده‌اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان بازداشت فلسطینیان، به ضرب و شتم آنها و نیز تهدید خانواده‌هایشان در کنار عملیات بازجویی میدانی، تخریب و منفجر کردن منازل و سرقت اموال و دستگاه‎های الکترونیک فلسطینیان می‌پردازند.

در این گزارش آمده است با بازداشت 30 فلسطینی طی 24 ساعت گذشته در کرانه باختری، آمار کل بازداشت شدگان از هفتم اکتبر گذشته تا کنون به 7800 نفر رسیده است.
 

دیگر خبرها

  • افغانستان شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • طالبان شهرک سازی های جدید اسرائیل را محکوم کرد
  • ۱۷۵مین روز از حمله رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری/ بیش از ۳۲ هزار شهید و ۷۵ هزار مجروح
  • عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا
  • عربستان مصادره اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • ممنوعیت خرید عمومی کالا‌های صهیونیست از سوی شورای شهر بروکسل