Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@22:15:20 GMT

رکوردشکنی پیامکی

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۶۴۲۳

رکوردشکنی پیامکی

حاشیه‌های دربی ادامه دارد اما بخشی از این حاشیه‌ها نه به بازی که به برنامه تلویزیونی ویژه پخش بازی بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس ربط داشت. در این برنامه نظرسنجی پیامکی برای طرفداران دو تیم گذاشته شده بود و بعد اعلام شد با ۷ میلیون شرکت کننده و پیامک رکورد پیامک در برنامه‌های تلویزیونی شکسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران فوتبالی به این مسأله پرداختند و از تلاش برنامه فوتبال برتر و شبکه سه برای شکست رکورد برنامه عادل فردوسی‌پور گفتند: «همه این کارها به خاطر این بود که برخی خبرگزاری ها تیتر بزنن: رکورد پیامک در یک برنامه تلویزیونی شکسته شد. در ادامه هم بنویسن که این رکورد قبلاً دست برنامه نود فردوسی‌پور بوده‌. همین‌قدر تباه‌.»، «هفت میلیون نفر به این برنامهٔ شبکه سه پیامک فرستادن. چرا واقعاً؟!»، «‏کار به خوب و بد ستاره مربع‌ها ندارم ولی همه مون 2 میلیون فالوور AFC رو دیدیم ولی 7 میلیون پیامک دربی رو ندیدیم چون از نظر سازماندهی رسانه‌ای ضعیف هستیم»، «‏چه قبل، چه حین و چه بعد بازی مردم رو فریب میدن که از تیمتون حمایت کنید و پیامک بزنید کی می‌بره. یه سری ساده هم به‌خاطر دو تومن پیامک می‌دن. بعد شب ‎میثاقی میگه ممنون بابت حمایتتون از برنامه ‎فوتبال برتر. زیبا نیست؟»، «‏بابا اینقد نگین رکورد برنامه نود با 7 میلیون پیامک شکسته شد. رشد طبیعیش همینقد بوده. اگه نود بود که تعداد بیشتر ازینا بود»، «‌‎تصور اینکه هفت میلیون پیامک به این برنامه فرستادن، واقعاً در مخیله من که نمی‌گنجه»، «‏جدی جدی فکر میکنه مردم به‌خاطر برنامه‌اش پیامک زدن که اینجور ذوق زده شده، مثل اینکه پایین‌تر بودن برنامه‌اش توی نظرسنجی‌ها از مستند راز بقا و عمو پورنگ خیلی بهش فشار آورده.»، «نظرسنجی برنامه فوتبال برتر ویژه آخرین شهرآورد قرن، با دریافت حدود ۷ میلیون پیامک، رکوردشکنی کرد. زدین حذفش کردین بعد با رکورد زنی پز چی و میدین؟! تو اولین اجرای برنامه نود مجدداً همین رکورد زده میشه. شک نکنین»، «‌‎میثاقی تو برنامه‌اش به این قضیه هفت میلیون پیامک مردم  آنچنان تمام و کمال نپرداخت و صرفاً یک بار و نهایتاً دوبار به‌صورت خیلی جزئی به اون اشاره کرد که اصطلاحاً تابلو نشه و این مسأله بر غیر طبیعی بودن این پیامک‌ها صحه می‌ذاره»، «‏اینقد برنامه فوتبال برتر رو کش دادن که بگن رکورد برنامه نود رو تو آمار نظرسنجی زدیم».



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میلیون پیامک فوتبال برتر برنامه نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم

در چارچوب هفته سی ام لیگ پرتغال، تیم پورتو مهمان کاساپیا بود که با نتیجه چهار بر یک پیروز شد.

 مهدی طارمی که پس از ۱۱۱ روز یکبار دیگر در یک مسابقه از رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، باز هم روی جریان بازی اثرگذار بود و موفق شد با یک پاس طلایی و دیدنی، گل دوم تیمش را بسازد تا پورتو سه امتیاز حساس را از آن خود کند.

طارمی تا دقیقه ۸۵ در زمین حاضر بود.

تیم فوتبال پورتو در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال پس از تیم‌های اسپورتینگ لیسبون (۷۷ امتیاز) و بنفیکا (۷۰ امتیاز) با ۶۲ امتیاز سوم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • هشدار پیامکی فوری به داوطلبان و جویندگان سئوالات کنکور
  • اتصال سیستم پیامک (SMS) به CRM: راهنمای کاربردی
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • پخش «سرسفره خدا» همچنان از شبکه کودک
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد