Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰ مربی با مدرک مربیگری A آسیا در خراسان‌رضوی داریم که متاسفانه هیچ‌کدامشان جایی در کادرفنی شهرخودرو ندارند. - اخبار استانها -

محمد بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به نتایج نوسانی شهر خودرو در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: تیم شهرخودرو ویترین فوتبال خراسان است چرا که ما همچون استان‌های اصفهان، کرمان، آذربایجان شرقی و تهران دارای چند تیم در لیگ‌های مختلف نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لیگ برتر جایی برای تجربه‌اندوزی و آزمون و خطا نیست، گفت: جوانگرایی خوب است اما اینکه به چه قیمتی صورت گیرد نیز مهم است؛ تنها نماینده لیگ برتری ما تبدیل به سکوی پرتابی برای مربیان و بازیکنان غیربومی شده است.

بابایی اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر 20 مربی با مدرک مربیگری A آسیا در خراسان‌رضوی داریم که متاسفانه هیچ‌کدامشان جایی در کادرفنی شهرخودرو ندارند و سرمربی حال حاضر این تیم بدون هیچ سابقه مربیگری‌ای به یکباره سکان دار تیم لیگ برتری شده است.

مربی سابق تیم پدیده گفت: در بین اسامی 40نفره بازیکنان شهرخودرو، به ندرت نام بازیکنان جوان بومی به چشم می‌خورد و اگر اعتراض کنیم، مسئله خصوصی بودن تیم را مطرح می‌کنند؛ در صورتی که امتیاز این باشگاه متعلق به استان خراسان رضوی است و نباید با اتخاذ تصمیمات شخصی با احساسات مردم استان و هواداران بازی کرد.

بابایی خاطرنشان کرد: یک تیم لیگ برتری پیش از هر چیزی نیازمند ساختار صحیح و اصولی است؛ در ابتدای حضور تیم پدیده در مسابقات لیگ برتر، در گام نخست تیم‌های پایه این باشگاه شکل گرفت و در کادرفنی افرادی همچون توماس هسلر، کاپیتان اسبق تیم ملی آلمان حضور داشتند؛ اما امروزه شاهد عدم توجه به بازیکنان بومی تیم‌های پایه باشگاه شهرخودرو هستیم.

لیگ برتر فوتبال| برتری نفت مسجدسلیمان مقابل شهر خودرو در نیمه اوللیگ برتر فوتبال| پیروزی پرگل نفت مسجدسلیمان مقابل شهر خودرولیگ برتر فوتبال| کار سخت شهر خودرو در شهر اولین‌ها

وی درباره سرمربیگری سید مهدی رحمتی اظهار داشت: بدون شک او از بزرگترین بازیکنان فوتبال ایران بوده اما هر کاری قواعد خودش را دارد و نمی‌شود یک شبه مربیگری را از لیگ‌برتر آغاز کرد هر چند او به نسبت مدیران باشگاه، تقصیری در این مسئله ندارد؛ همانطور که سال 96 این موضوع را درباره مربیگری غلامرضا عنایتی در سیاه‌جامگان به آن اشاره کردم، امروز هم می‌گویم که این تصمیمات باعث مهره سوزی خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: شهرخودرو برای بقا در لیگ برتر نیازمند جمع‌آوری تمامی امتیازات در مسابقاتش با تیم های میانه جدولی است؛ در غیر این صورت سرنوشتی جز سقوط به دسته پایین تر ندارد.

بابایی درخصوص ثبت نام احسان اصولی و فرهاد حمیداوی در انتخابات هیات رئیسه فدارسیون فوتبال گفت: از اهداف آقایان بی‌اطلاعم اما معتقدم هر کسی در هر جایگاهی که می‌تواند باید به فوتبال خدمت کند.

وی افزود: پیش از شروع به ریاست اصولی در هیات فوتبال استان خوشبین نبودم اما اقدامات خوب جذب منابع مالی خوبی در این دوره صورت گرفته است اما بزرگترین انتقادی که به هیات فوتبال وارد است، عدم رسیدگی به بازیکنان پایه استان است.

بابایی بیان کرد: بهتر بود به جای اینکه منابع مالی جذب شده را صرف تیم شهرخودرویی کنند که قراردادهای میلیاردی با بازیکنانش ثبت کرده و نیازی به این پول ها ندارد، این هزینه برای استعدادهای بومی ای می‌شد که برخی از آنها برای تامین هزینه رفت و آمدشان به محل تمرین هم دچار مشکل هستند.

انتهای پیام/282/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی لیگ برتری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره

به گزارش همشهری آنلاین، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و همینطور مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرده تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفراس مربیان تیم‌های ملی قاره آسیا که در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

کد خبر 846022 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قایدی
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره