Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین تقی‌خانی گفت: طبق ماده ۱۲ قانون توزیع عادلانه آب مصوب سال ۱۳۶۱مجلس شورای اسلامی، نصب کنتور برای جلوگیری از برداشت‌های بی‌رویه و سنجش میزان خروجی آب چاه‌ها امری ضروری است.

او اظهار داشت: با همت و همکاری بهره‌برداران، بر روی ۳۰ درصد از چاه‌های پروانه‌دار شهرستان جهرم کنتور نصب شده و برای دیگر بهره‌برداران اخطاریه‌های لازم صادر و تحویل آنها شده است که امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن همه چاه‌های پروانه‌دار جهرم و خفر مجهز به کنتور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته تقی خانی، در حال حاضر حدود ۷۰۰ چاه کنتور حجمی آب دارد و ۲۰۰ چاه دیگر نیز در دست اقدام است.

او اضافه کرد: از بهره‌بردارانی که چاه‌های خود را به کنتور آب تجهیز کرده‌اند تقاضا داریم در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند تا دچار خسارت‌های احتمالی نشوند.

مدیر منابع آب شهرستان جهرم بیان داشت: همچنین در صورت مشاهده هر گونه دستکاری، تخریب یا... همه عواقب آن متوجه مالک است و ضمن پلمپ چاه از طریق مراجع قضایی پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

تقی خانی ادامه داد: کشاورزان می‌توانند در ساعات اداری، پرسش‌های خود را در مورد کنتورهای حجمی با شماره تماس ۰۷۱۵۴۴۴۹۸۶۶ با آقای تدین مطرح کنند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نصب کنتور منابع آب زیرزمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد

به گزارش جام جم آنلاین،مجتبی سرلک معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: همچنین ۴۵ پروانه اکتشاف و پنج عدد گواهی کشف در حوزه معادن استان صادر شد،

وی افزود: در سال گذشته حقوق دولتی وصول شده معادن استان قم به ۵۰۰ میلیارد ریال رسید.

سرلک با تاکید بر رصد مستمر وضعیت صادرات استان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۳۳ میلیون دلار صادرات انواع محصولات بوده است؛ همچنین در سال گذشته ۱۶ نمایشگاه در راستای معرفی کالاهای صادراتی قم در این استان برگزار شد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان قم بیان کرد: از تعداد ۴۷ هزار و ۱۳۰ بازرسی در سال ۱۴۰۲، بالغ بر ۶۹۵۹ پرونده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال تشکیل شده است؛ همچنین تعداد پرونده‌های متشکله در حوزه قاچاق ۱۹۸ مورد به ارزش ۱۹ میلیارد ریال بوده است.

تحقق ۱۰۳ درصدی تعهد اشتغال در صمت قم

وی با اشاره به تحقق ۱۰۳ درصدی ایجاد اشتغال بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم در سال گذشته، اظهار کرد: میزان تعهد ایجاد اشتغال در بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم در سال ۱۴۰۲، ۵۰۰۰ نفر بوده که بر اساس آمار سامانه رصد در سال گذشته اشتغالزایی برای ۵۱۷۱ نفر یعنی بیش از تعهدات محقق شده است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان قم در پایان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ در مجموع تعداد ۳۰۹ پرونده در بخش صنعت قم به‌منظور دریافت تسهیلات به مبلغ ۲۷ هزار و ۹۱ میلیارد ریال به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌ که ۱۳۸ مورد آن به مبلغ ۱۲ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • ۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • گلایه شهروند جهرمی از وضعیت روکش آسفالت در برخی از معابر
  • مبارزه با آفت سِن گندم در مزارع جهرم
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان