Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نظارت بر عملکرد شرکت های وارد کننده کالاهای مورد نیاز کشور که از ارز دولتی استفاده کرده بودند، طی دی ماه امسال پنج فقره تخلف ارز دولتی عدم اجرای تعهدات در این استان تشکیل شد.

وی اضافه کرد: جدیدترین پرونده تخلفات ارزی برای یک شرکت وارد کننده بوده که به میزان ۲ میلیون و ۲۱ هزار و ۹۹۳ درهم اماراتی ارز دولتی دریافت کرده بود ولی به دلیل عدم اجرای تعهدات، پرونده ای به ارزش ۱۳۸ میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: شرکت ها و افرادی که برای واردات کالاهای مورد نیاز کشور به ویژه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم ارز دولتی دریافت کرده اند باید به موقع به تعهدات خود عمل کنند در غیر این صورت با متخلفان مطابق قانون و با جدیت تمام برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، موضوع استفاده از ارز دولتی برای واردات کالاهای مورد نیاز شهروندان و تخلف در این حوزه، از جمله مهمترین موضوعات اقتصادی است که تاکنون دهها میلیارد ریال در این خصوص تخلف کشف شده است.

آذربایجان غربی از جمله استان های موفق در حوزه صادرات و واردات به شمار می رود و وجود ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور، عامل تحرک در حوزه تجارت بین المللی در این استان است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی ارومیه ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور ارز دولتی مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمود مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان جذب سهمیه کودی شهرستان میاندوآب بیش از ۸۵درصد و مقدار توزیع کود یارانه‌ای بیش از هفت هزار و ۹۲۲ تن بود (شش هزار و ۱۹۰ تن کود ازته، یک هزار و ۲۳۵ تن کود فسفاته و ۵۰۰ تن کود پتاسه)
مظلومی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یکی از مهم‌ترین شرکت‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد که به‌عنوان اولین و بزرگترین زنجیره تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در ایران، وظیفه بسیار مهم تهیه، تأمین و توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی شامل کود‌های یارانه‌ای، سم و بذر را در سطح کشور برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۴ سیلو برای خرید گندم مازاد بر نیاز زارعین در آذربایجان غربی آماده سازی شده است
  •  پیروزی ۱۵ بر صفر تیم شرکت گاز آذربایجان غربی در زنجان
  • تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر
  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد