Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم مجدمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان گفت: کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست و لزوم حفاظت از محیط زیست برای آموزشیاران نهضت سوادآموزی در این شهرستان برگزار شد.

او با بیان اینکه در زمینه ارتقای فرهنگ زیست محیطی و آموزش اقشار مختلف جامعه، کارگاه‌های آموزشی مبانی محیط زیست و لزوم حفاظت از محیط زیست برای آموزشیاران نهضت سوادآموزی در شادگان برگزار شد، افزود: در زمینه نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست در بین اقشار مختلف جامعه طبق هماهنگی با نهضت سوادآموزی این شهرستان، کارگاه‌های آموزشی یک روزه برای آموزشیاران برگزار شد که با استقبال جمع کثیری از جامعه هدف مذکور روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان گفت: این کارگاه آموزشی از سوی طالب مخیمر کارشناس آموزش اداره محیط زیست شادگان اجراشد و شرکت کنندگان با وظایف و اهداف سازمان حفاظت محیط زیست، حیات وحش و حفاظت از آن‌ها و آلودگی‌های زیست محیطی آشنا شدند.

انتهای پیتم/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارگاه آموزشی حفاظت محیط زیست محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران معلم به خبرنگار ما گفت: با آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور و تداوم آن تا پایان فروردین امسال، ۴۸ هزار و ۴۷۰ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی توسط ۵ هزار و ۵۴۴ گروه و ۶ هزار و ۶۳۱ نفر انجام شد.  


وی افزود: در این زمینه یکهزار و ۱۸۳ مورد نمونه برداری از مواد غذایی انجام و ۳۱ هزار و ۳۴۵ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته معدوم سازی شد.  


معلم ادامه داد: در این بازه زمانی همچنین از یکهزار و ۲۶۴ کارگاه قنادی و شیرینی پزی و ۲۴۳ کارگاه زولبیا و بامیا بازدید شدند.  


مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان به بازدید از ۲ هزار و ۴۲۹ مسجد و اماکن متبرکه توسط بازرسان سلامت محیط اشاره و اضافه کرد: همچنین ۳ هزار و ۳۰۸ نمونه برداری میکروبی آب و ۳۲ هزار و ۲۳۵ مورد کلرسنجی انجام شد.


وی تعداد اخطاریه‌های صادر شده مراکز و اماکن برای متخلفان بهداشتی را ۴ هزار و ۲۷۰  عنوان کرد و گفت: ۷۳۳ مرکز متخلف به مراجع قضایی معرفی و ۳۷۷ واحد پلمب شدند.


معلم می‌گوید: این اقدامات در هفته سلامت نیز به صورت تشدید یافته ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز