Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سالن‌های مطالعه، کلاس‌های کنکور و زبان نیز از ابتدای بهمن ماه با رعایت مفاد دستورالعمل بازگشایی، امکان تشکیل کلاس دارند.

به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی خدابنده اظهار کرد: با توجه به اینکه مطابق دستورالعمل، کلاس‌های درسی از ابتدای بهمن ماه باید بیشتر با حضور ۱۰ دانش‌آموز برگزار شود، امکان استفاده از ظرفیت روزهای پنجشنبه نیز برای تشکیل کلاس وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: با وجود بازگشایی مدارس در برخی مناطق و پایه‌های تحصیلی، آموزش‌های مجازی همچنان استمرار خواهند داشت. وی ادامه داد: سالن‌های مطالعه، کلاس‌های کنکور و زبان نیز از ابتدای بهمن ماه با رعایت دقیق مفاد دستورالعمل بازگشایی امکان تشکیل کلاس خواهند داشت. خدابنده یادآور شد: کلیه مدارس اعم از دولتی و غیردولتی ملزم به رعایت شیوه‌نامه بازگشایی خواهند بود. مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: تشخیص و اعلام وضعیت شهرستان‌ها و مناطق به لحاظ میزان خطر شیوع ویروس در حوزه وظایف و اختیارات وزارت بهداشت است. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آموزش وپرورش کلاس کنکور سالن مطالعه ابتدای بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش ۳ هزار یزدی به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علی اشرف گفت: ۳ هزار و ۱۳۰ یزدی در قالب ۲۳ کاروان از فرودگاه شهید صدوقی یزد به مقصد مدینه منوره اعزام خواهند شد و پس از انجام مناسک حج به مکه مکرمه اعزام می‌شوند. 
 
وی با اشاره به زمان اعزام زائران گفت: هنوز زمان دقیق پرواز عزیمت زائران حج تمتع یزد مشخص نشده، اما پیش بینی می‌شود اعزام‌ها از هفته دوم خردادماه امسال انجام شود. 
 
مدیر و حج و زیارت استان بیان کرد: هزینه سفر حج در استان یزد برای هر نفر ۱۶۲میلیون تومان تا ۱۹۰ میلیون تومان است که این تفاوت قیمت به دلیل مسکن و هتل زائران است. 
 
اشرف با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش زائران خانه خدا، ادامه داد: هر کاروان موظف است ۱۰ جلسه کلاس برای توجیه، آموزش احکام، بهداشت و سلامت در حج، مناسک حج، آداب و اخلاق سفر، اسرار و معارف حج، تاریخ و اماکن مکه و مدینه به زائران آموزش دهد که در استان این کلاس‌ها در حال برگزاری است. 
 
وی تاکید کرد: زائران برای مشرف شدن به حج تمتع با مطالعه و شناخت کامل مناسک حج در این سفر معنوی شرکت کنند و به توصیه روحانیون همراه کاروان‌ها توجه کنند.

دیگر خبرها

  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • بازدید بیش از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از پایگاه‌های میراث ملی و جهانی
  • کنکور ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • زمان‌ بندی برگزاری نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور اعلام شد
  • تقویت مهارت‌های پزشکی با کتاب‌های لاتین پزشکی
  • اعزام بیش ۳ هزار یزدی به سرزمین وحی
  • تشکیل ۱۲۰۰پرونده تخلف گران فروشی در گیلان
  • مدرسه ۱۸ کلاسه در حاشیه شهر زاهدان توسط وزیر کشور بهره‌برداری شد