Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی باز هم در فوتبال پرتغال خوش درخشید.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/10/24؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

ناسیونال 2-4 پورتو؛ طارمی گل زد و پاس گل داد

پورتو و ناسیونال در جام حذفی پرتغال به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر 2 پورتو در 120 دقیقه و صعود این تیم به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی مهدی طارمی گل زد و پاس گل داد.

در این بازی ابتدا دیاز در دقیقه 22 برای پورتو گل زد و در دقیقه 25 ناسیونال جبران کرد. در دقیقه 62 ناسیونال گل دوم را به ثمر رساند و بازی داشت به پایان می رسید تا اینکه در دقیقه 88 اوانیلسون روی پاس مهدی طارمی گل تساوی را به ثمر رساند.

بازی به وقت های اضافه کشیده شد و در دقیقه 102 اولیویرا گل سوم را به ثمر رساند و در دقیقه 115 هم طارمی گل چهارم را به ثمر رساند تا این بازی 4 بر 2 به پایان برسد.

تراکتور همچنان خواهان تجدیدنظر در پرونده رشید مظاهری

خلاف آنچه رییس کمیته استیناف درباره رشید مظاهری و تراکتور گفت تراکتوری ها همچنان پیگیر پرونده مظاهری هستند.

به گزارش طرفداری، باشگاه تراکتور به طور رسمی به رای کمیته تعیین وضعیت در مورد رشید مظاهری اعتراض کرد و با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، خواهان پیگیری دوباره و تجدید نظر در خصوص این پرونده شد.

نفت مسجدسلیمان 3-1 شهرخودرو / بازگشت رحمتی از جنوب با دست خالی

در چارچوب رقابت های هفته یازدهم فوتبال کشور، تیم های نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود نفت مسجد سلیمان به پایان رسید. ساسان حسینی 2 بار و محمدمهدی محبی یک بار برای نفت گلزنی کردند و قاسمی نژاد هم تک گل شهرخودرو را به ثمر رساند. با این نتیجه، نفتی ها 15 امتیازی شدند و موقتا چند پله ای در جدول صعود کردند و شهرخودرو نیز 12 امتیازی ماند.

هروویه میلیچ ایران را ترک کرد!

هروویه میلیچ بامداد امروز به همراه خانواده اش در فرودگاه بین المللی امام(ره) حضور داشته است و ظاهرا درست مثل استراماچونی ایران را ترک کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبالی، میلیچ از نیمکت نشینی خود در استقلال به شدت ناراحت بوده و شب گذشته هم در فرودگاه امام(ره) حضور داشته که در حال حاضر شواهد نشان می دهد او ایران را ترک کرده و احتمالا از استقلال جدا خواهد شد. او به دوستان نزدیکش گفته بود با اینکه عاشق استقلال است اما محمود فکری اعتقادی به او ندارد و بازی نکردن در دربی هم نشان داد که دیگر نمی شود در استقلال ماند و نمی تواند با محمود فکری و تفکراتش تاکتیکی اش کار کرد. البته میلیچ قرار بود پس از پایان نیم فصل از ایران برود اما ظاهرا بازی نکردن در دربی آنقدر ناراحتش کرده که تصمیم گرفته شبانه ایران را ترک کند.

میلیچ امروز در تمرین ریکاوری استقلال حضور نداشت. باید دید باشگاه استقلال خبر رسمی خروج او را اعلام می کند یا اینکه اتفاق دیگری می افتد و باشگاه به جدایی میلیچ رضایت نمی دهد.

موریرنز 1-2 سانتا کلارا؛ صعود سانتا کلارا با گل شهریار مغانلو

در جام حذفی پرتغال، سانتا کلارا و موریرنز به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2 بر 1 سانتا کلارا به پایان رسید. گل دوم و پیروز بخش سانتا کلارا را شهریار مغانلو در دقیقه 87 به ثمر رساند.

با این پیروزی یاران مغانلو به مرحله بعد صعود کردند.

اتلتیکو مادرید 2-0 سویا؛ عزم جزم سیمئونه برای قهرمانی لالیگا

برنلی 0-1 منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ به تنهایی در صدر

وولورهمپتون 1-2 اورتون؛ تافی ها قصد تسلیم شدن ندارند

میلان 0 (5)-(4) 0 تورینو؛ خستگی 120 دقیقه ای که در پایان ارزید

اخبار داغ 

شایعه قهر یحیی تکذیب شد؛ گل محمدی در ریکاوری شرکت کرد نه در تمرین ذخیره ها شیخ دیاباته هم در مسیر جدایی از استقلال لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات کریستیانو رونالدو بهترین گلزن دهه دوم قرن 21 شد لواندوفسکی و داستان شرط بندی با یورگن کلوپ در دورتموند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها

شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر این‌که مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها به بازیکنان داخلی و خارجی که تا یازدهم فروردین بود، تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جالب این که پارسال هم چنین مباحثی مطرح شد و حتی عده‌ای گفتند وزارت ورزش از طلبکاران خارجی استقلال مهلت گرفته تا این تیم بتواند مجوز حضور در آسیا را کسب کند اما در نهایت همان‌طور که بعضی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هشدار داده بودند چنین اتفاقی رخ نداد و استقلال از آسیا حذف شد.

امسال هم شایعه شده که مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها تمدید شده اما بعید به نظر می‌رسد که چنین خبری درست باشد.

استقلال این روزها درگیر پرداخت طلب باشگاه سانتاکلارای پرتغال است و پرسپولیس هم باید با رضا اسدی تسویه کند. از طرفی شنیده می‌شود سه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته شده و آن‌ها باید پول طلبکاران را پرداخت کنند تا پنجره‌ها باز شود و یکی از موانع حضورشان در آسیا برطرف شود. همه این‌ها در حالی است که هنوز مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال حل نشده و حتی مدیران دو باشگاه به طور دقیق نمی‌دانند که قرار است باشگاه متبوعشان زیر نظر چه نهادی برود!

استقلال و پرسپولیس تا پایان وقت اداری روز شنبه مهلت دارند با تمام طلبکاران داخلی و خارجی خود اعم از باشگاه، مربی و بازیکن تسویه حساب کنند و در غیر این صورت دچار چالش‌های زیادی خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر 739995

دیگر خبرها

  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال
  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!