Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام بیات، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به خاموشی‌های گسترده که در چند روز اخیر اتفاق افتاده است، گفت: این خاموشی‌ها برخلاف میل ما و با توجه به افزایش 6 درصدی مصرف سوخت مردم لحاظ شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با اشاره به اینکه این شیوع بیماری کرونا موجب شده است تا مردم بدون در نظر گرفتن هدر رفت انرژی پنجره‌ها را باز کنند، اظهار کرد: این شرایط حساس میزان مصرف سوخت را در میان شهروندان افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه راهکارهای متعددی برای کنترل مصرف برق و سوخت در نظر گرفته‌ایم، یادآور شد: باید تولید برق در کنار کاهش سوخت و آلودگی هوا باشد.

بیات از اعمال محدودیت در صنایع خبر داد و گفت: مصرف و تولید متغیر است و دقیق قابل پیش بینی نیست که کدام منطقه چه ساعتی مشمول خاموشی خواهند شد، اما با توجه به بررسی‌های انجام شده برنامه‌ای تهیه کرده ایم که تا پایان وقت اداری امروز (چهارشنبه) توسط روابط عمومی اداره برق اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته وی هر منطقه حدودا دو ساعت در طول روز با خاموشی برق مواجه خواهند بود، این برنامه ریزی حداقل‌هایی است که توسط شرکت توزیع در دستورکار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز در ادامه به بحران سوخت در نیروگاه‌ها و اظهار نظر وزیر نفت در این خصوص، گفت: در استان البرز علیرغم اینکه 120 لیتر مازوت وجود دارد اما حتی یک لیتر مازوت هم در نیروگاه منتظر قائم مصرف نمی‌شود.

وی در گایان خطاب به شهروندان اظهار کرد: توصیه می‌شود با توجه به شرایط پکیج‌ها را یک درجه کم کنند و در مصرف برق صرفه جویی داشته باشند.

منبع: فارس

کلیدواژه: برق البرز مصرف خاموشی استان البرز شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب در انتظار ۲ منطقه در خرمشهر

آب شرب مناطق کوی مولوی و میدان مقبل در خرمشهر از ساعت ۱۲ ظهر امروز قطع می شود.

اداره آبفای خرمشهر علت این قطعی آب را تعمیر شکستگی آنی خط انتقال آب اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی آبفای خرمشهر گفت : بی آبی در این مناطق ساعت ۱۴ برطرف می شود و پرسنل عملیاتی این اداره تلاش خواهند کرد ساعت قطعی و افت فشار آب را به حداقل برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس
  • ۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان شمالی توزیع شد
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟
  • قطعی برق در ۷ شهرستان گیلان
  • تاکید استاندار تهران بر کاهش مصرف آب
  • قطعی ۱۲ ساعته جریان گاز در برخی مناطق مهاباد
  • قطعی آب در انتظار ۲ منطقه در خرمشهر
  • اجرای طرح بهارستان در استان سمنان به انجام رسید
  • برقراری بیش از ۴۸۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ البرز