Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان با تکذیب حضور خارجی‌ها برای تولید بیت کوین در ارس، گفت: هیچ گونه مزرعه‌ی بزرگ تولید رمز ارز در منطقه آزاد ارس وجود ندارد.

افشین روشن میلانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص انتشار مطالبی مبنی بر حضور چینی‌ها و راه اندازی مزارع بزرگ استخراج بیت کوین در منطقه آزاد ارس، اظهار کرد: هیچ گونه استخراج بیت کوین در منطقه آزاد ارس و جلفا توسط چینی‌ها و ایرانی‌ها انجام نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر نبود هیچ مزرعه‌ی بزرگ رمز ارز در منطقه آزاد ارس، ادامه داد: طبق گفته‌ی سخنگوی صنعت برق، تولید برخی رمز ارزها قانونی است ولی تاکنون این رمز ارزها در ارس تولید نشده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان بیان کرد: امکان تولید رمز ارز در سایر شهرها با مجوز قانونی وجود دارد ولی در ارس هیچ گونه بیت کوینی تولید نمی‌شود.

وی در خصوص فعالیت خارجی‌ها برای تولید رمز ارز در کشور، گفت: خارجی‌ها به تنهایی نمی‌توانند در ایران در این زمینه فعالیت کنند مگر اینکه شریک ایرانی داشته باشند که فعلا در استان ما و منطقه آزاد ارس چنین فعالیتی وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه آزاد آزاد ارس بیت کوین خارجی ها رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم از مزارع بذری استان بوشهر آغاز شد

کبری توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برداشت انواع ارقام گندم بذری از مزارع آبی استان در سطح چهار هزار و ۶۰۰ هکتار آغاز شد.

وی اضافه کرد: تهیه و تدارک بذور اصلاح شده در طبقات مختلف پرورشی، مادری و گواهی شده با ۱۲ رقم آبی و دیم توسط ۵ شرکت تولید کننده بذر در استان انجام می‌شود

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: بیش از ۱۷ هزار هکتار از اراضی استان به کشت گندم آبی و بالغ بر ۱۰۰ هزار هکتار به اراضی دیم اختصاص دارد.

وی تاکید کرد: استفاده از ارقام اصلاح شده مناسب اقلیم استان باعث افزایش عملکرد و مقاومت در برابر آفات و بیماری‌ها و کاهش علف‌های هرز مزارع می‌شود.

توکلی خاطرنشان کرد: در این راستا پنج شرکت تولید کننده بذر برابر نیاز استان بالغ بر ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن بذر برای استفاده بهره برداران در سال زراعی آتی تولید می‌کند.

وی بیان کرد: ضریب نفوذ بذر در مزارع آبی استان ۱۰۰ درصد و در مزارع دیم بالای ۸۰ درصد است.

کد خبر 6084841

دیگر خبرها

  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • حال خوب مزارع گندم به لطف باران
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • افزایش ۷۰۰ هکتاری مزارع کشت گیاهان دارویی در اصفهان
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در میاندوآب
  • برداشت گندم از مزارع بذری استان بوشهر آغاز شد