Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری در جلسه هیات دولت گفت: آمریکایی‌ها می‌خواستند نظام را سرنگون کنند اما خودشان سرنگون شدند.

به گزارش برنا، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری در جلسه هیات دولت گفت: در دنیا نژادپرستی و زیر پا گذاشتن قانون پایان خوبی ندارد. ما در 3 سال گذشته در برابر تروریست مقاومت کردیم. آمریکایی‌ها می‌خواستند نظام را سرنگون کنند اما خودشان سرنگون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما شاهد شکست سیاست حداکثری و تروریزم اقتصادی هستیم. امروز در کشور شاهد احیا اقتصاد هستیم. ما شاهد ثبات اقتصادی علیرغم فشارها هستیم. خوشبختانه مردم افق روشن تری را در پیش چشم خود می بینند. وضعیت رشد اقتصادی ما تغییر کرده است. رشد اقتصادی علیرغم کرونا و تحریم مثبت است. شاهد رشد در صادرات هستیم بنابراین این فشارها با شکست قحطی و حتمی مواجه است. طراحان این سیاست در حال سرنگونی هستند و حیات سیاسی آنها برای همیشه تمام شد. ترامپ فهم سیاسی نداشت. مردم آمریکا شاهد شکست بزرگ در زندگی خود هستند.

او افزود: کسی باور نمی کرد این فرد قانون شکن نسبت به ملت و امنیت خودش و در مرکز قانونگذاری هم دستور به آشوب بدهد. مسیر شکست قانون، زیر پا گذاشتن تعهدات نه پایان آن به نفع ملت هاست و نه به نفع خود ملت آمریکاست. آمریکا تا به روز اول ترامپ برگردد سال ها طول می کشد.

حسن روحانی ادامه داد: سال 95 و سال 99 را کنار هم قرار بدهید همان مدیرانی که سال 95 را اداره کردند سال 99 را هم با توانمندی و روحیه بیشتر اداره می کنند هرچه مشکل هست مربوط به تحریم و تروریزم آمریکاست.

خبر در حال تکمیل.....

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جمهوری در جلسه هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان

ایسنا/کردستان دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با انتقاد از اینکه متأسفانه کتابخانه های عمومی در استان طی سنوات گذشته مورد بی مهری قرار گرفته است، گفت: تجهیز ۱۰ شهرستان بدون کتابخانه در کردستان در اولویت برنامه‌های این نهاد در استان است.

مهدی رمضانی امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان اظهار کرد: سه هزار و ۸۰۰ کتابخانه در شبکه کتابخوانی کشور وجود دارد که از این تعداد ۲۷۰۰ کتابخانه توسط کتابخانه های عمومی کشور اداره می شود.

وی شبکه و خدمات را دو محور اساسی کتابخانه های عمومی کشور ذکر کرد و افزود: در حوزه تعریف خدمات اقدامات زیادی در سطح کشور انجام شده حدود ۴۰ خدمت در حال انجام و ارائه است.

دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به وجود مدل های مختلف مردمی و دولتی مدیریت کتابخانه های عمومی در دنیا بیان کرد: مدل اداره کتابخانه های عمومی در ایران به صورت بینابینی با ترکیب حمایت و نظارت دولت و ظرفیت های مردمی است و مردم نقش زیادی در اداره این نهاد عمومی دارند.

وی با تأکید بر اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت کنونی است، عنوان کرد: سیاست کلی کتابخانه های عمومی کشور نیز اتمام پروژه‌های نیمه تمام کتابخانه در کشور است و توسعه کتابخانه های سیار نیز به دستور رییس‌جمهور در دستور کار قرار دارد.

اجرای طرح ملی کتابخوانی در مدارس کشور 

رمضانی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، پایه فعالیت های کودکان و نوجوانان باید اساس کتابخانه‌های عمومی کشور باشد و بر همین اساس اتصال مدارس به کتابخانه ها و اختصاص یک زنگ به کتابخوانی در مدارس در دستور کار قرار گرفته است که در این زنگ مسائل مربوط به کتاب و کتابخوانی تدریس شود.

وی، افزود: اجرای برنامه هد هد سفید در حوزه‌های مختلف از جمله دیگر اقدامات مهم کتابخانه های عمومی کشور در حوزه کودک و نوجوان است.

دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور، در ادامه کردستان را استانی فرهنگی ذکر و بیان کرد: نهاد کتابخانه های عمومی در استان از سنوات گذشته مورد بی توجهی قرار گرفته است و ۱۰ شهرستان استان  فاقد کتابخانه است.

رمضانی استان کردستان را به لحاظ فرهنگی و هنری ظرفیت های زیادی دانست و خاطرنشان کرد: با این وجود مردم زیاد به کتابخانه های عمومی استان مراجعه نمی کنند و به نظر می رسد که زیرساخت و ظرفیت این فضا برای مردم کردستان مهیا نشده است که باید این مشکل، با پیگیری و همدلی مسئولان استان رفع شود.

وی بیان کرد: با افزایش قیمت کتاب و هزینه ها، دولت موظف است که دسترسی به کتاب را در کتابخانه های عمومی ثابت و سیار سهل کند و در این راستا دسترسی آسان کودکان و دانش آموزان به کتاب، تقویت فضای مجازی و الکترونیک در حوزه کتاب از جمله اقدامات دولت برای دسترسی آسان به کتاب است.

وی از اجرای طرح کتابخانه‌های بدون کتاب؛ کتابخانه‌ الکترونیکی یا آینده در کشور خبر داد و افزود: «کتابخانه بدون کتاب» نسل جدیدی از کتابخانه‌هاست که در آن خبری از کتاب کاغذی نیست و به جای آن تجهیزات و امکان دسترسی به منابع الکترونیکی و صوتی، پایگاه‌های اطلاعات علمی، انواع بازی‌، فیلم، موسیقی، منابع یادگیری الکترونیک در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است، تصریح کرد: ارائه خدمات کتابخانه در مواقع بحران، سیل و زلزله نیز در دستور کار است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • عملیات «وعده صادق» افسانه شکست‌ناپذیری مستکبرین را در هم شکست
  • پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان