Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی استقلال عنوان کرد تساوی، حداقل حق تیمش در دربی 94 بوده است.

آرش برهانی، مربی تیم استقلال تهران درباره تساوی مقابل پرسپولیس در دربی 94 و حواشی این مسابقه صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایلنا، برهانی در خصوص نتیجه بازی دربی گفت:

در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم ولی نیمه دوم روی دو دفع توپ سورپرایز شدیم و همین دفع توپ‌ها موجب شد که از لحاظ ذهنی تیم ما دچار مشکل شود و کار از دست‌مان در رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

تیم ما در این هفته‌ها از لحاظ دفاع تیمی بهتر می‌شد و پیشرفت داشت ولی موقعیت‌های پرسپولیس موجب شد که از لحاظ ذهنی بچه‌ها بهم بریزند و شرایط طوری شود که بازی کمتر دست استقلال باشد.

داوری چطور بود؟ برهانی در پاسخ به این سوال گفت:

وقتی بیانیه می‌دهند و به فدراسیون می‌روند و این مسائل حتی داور خوبی مثل آقای کرمانشاهی هم تحت تاثیر قرار می‌گیرند. کاش می‌گذاشتند فضای فوتبال بهتر و پاک‌تر باشد و این کارها را انجام ندهند که جوانمردانه و فیرپلی بازی کنیم.

مربی تیم استقلال تهران درباره حمایت یحیی گل محمدی از هیات مدیره استقلال و در مقابل انتقاد بازیکنان از هیات مدیره این باشگاه هم گفت:

من در مورد صحبت‌های آقا یحیی نمی‌توانم چیزی بگویم اما بازیکنان ۱۰ درصد دریافتی داشته‌اند. در همین راستا باشگاه ما تمام تلاشش را می‌کند تا قبل از نیم فصل یک دریافتی خیلی خوب به بچه‌ها داشته باشد. 

او ادامه داد:

اول از همه باید به عنوان رفیق بچه‌ها از آنها تشکر کنم چون بعضی از آنها مشکل دارند اما چیزی کم نمی‌گذارند. آنها با تمام توان و انگیزه بازی می‌کنند و تمرین هم انجام می‌دهند. از یکایک آنها تشکر می‌کنم که چیزی کم نمی‌گذارند.

او درباره گل حساس مهدی قایدی هم گفت:

به او و ارسلان تبریک می‌گویم. مهدی به هر حال یک بازیکن ملی پوش و تکنیکی است که به نظرم یکی از مهاجمان خوب ایران است. ارسلان هم خوب می‌جنگد و خوب هم پاس می‌دهد. گل بسیار خوبی هم زد که در کلاس جهانی بود. هر دو گل ما در کلاس و سطح جهانی بود.

مربی استقلال درباره فاصله زیاد بین دو گل استقلال گفت:

از یک بابت خوب است چون ما جلو افتادیم و همانطور که گفتم روی دو دفع توپ سورپرایز شدیم اما بعد تیم نشان داد که اندازه جنگنده است و کمترین مزد تلاش‌شان همین گل بود که قایدی زد؛ تساوی حداقل حق استقلال بود.

اخبار داغ 

شایعه قهر یحیی تکذیب شد؛ گل محمدی در ریکاوری شرکت کرد نه در تمرین ذخیره ها شیخ دیاباته هم در مسیر جدایی از استقلال لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات کریستیانو رونالدو بهترین گلزن دهه دوم قرن 21 شد لواندوفسکی و داستان شرط بندی با یورگن کلوپ در دورتموند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلال را انتخاب کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران برای قطعی کردن صعود خود به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ که قرار است به میزبانی عربستان برگزار شود و همچنین کسب جواز حضور در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی به دنبال کسب امتیازات لازم از دیدار برابر تیم ملی ترکمنستان است.

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفته است تا برای این دیدار با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی دور رفت پای به زمین مسابقه بگذار او در این بازی سیدحسین حسینی را جایگزین علیرضا بیرانوند کرده که در روزهای اخیر حضور او در قفس توری تیم ملی خبرساز شده بود.

داستان از جایی شروع شد که رسانه رسمی باشگاه استقلال و بخش رسانه‌ای نزدیک به مدیریت با انتشار اطلاعیه‌ای مدعی بود که سیدحسین به عنوان بهترین گلر فوتبال ایران در سال گذشته، می‌بایست در دیدار برابر ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت و حالا که این اتفاق رخ نداده، بهتر است که کادر فنی تیم ملی در مسابقه برگشت از کاپیتان استقلال استفاده کند.

اطلاعیه عجیبی که با واکنش خود باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم نیز همراه شد. آبی‌ها ابتدا با عقب نشینی از موضع قبلی اعلام کردند که در تصمیمات کادر فنی تیم ملی دخالتی نمی‌کنند. در ادامه نیز مربیان استقلال که از ابتدای فصل با مدیریت باشگاه زاویه داشتند، اعلام کردند که چنین بیانیه‌ای حرفه‌ای نیست و نباید در تصمیمات اعضای کادر فنی تیم ملی دخالت کرد.

با تمام این اوصاف، اما امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفته است تا از سیدحسین در درون دروازه استفاده کند. کاپیتان استقلال فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و اتفاقات تلخ لیگ قبل را نیز به‌طور کلی فراموش کرده است. دروازه‌بان آبی پوشان امروز وظیفه حراست از دروازه تیم ملی را دارد تا دوازدهمین بازی ملی خود را انجام دهد.

آخرین بار در نیمه دوم دیدار برابر تیم ملی کنیا بود که سیدحسین درون دروازه تیم ملی ایستاد و او حالا این فرصت را دارد تا یک‌بار دیگر توانایی‌هایش را به کادر فنی تیم ملی نشان بدهد و امیدوار است که این بازی را با کلین‌شیت به پایان برساند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888422

دیگر خبرها

  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلال را انتخاب کرد
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • واکنش کادرفنی استقلال به بیانیه بی‌سابقه باشگاه
  • بیانیه بازیکنان و مربیان استقلال: بیانیه باشگاه غیر حرفه ای بود؛ به سرمربی تیم ملی احترام می‌گذاریم
  • بیانیه عجیب استقلال کار دست ملی‌پوشان این تیم داد