Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس‌کل دادگستری کردستان گفت: برنامه‌های مدیریت و سند تحول که مورد تاکید رئیس قوه قضائیه بوده در دستگاه قضایی استان اجرایی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی صبح امروز در جلسه کارگروه قضایی بزرگداشت دهه مبارک فجر که در سالن جلسات دادگستری کل استان کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان خدمتگزاران نظام و مردم در دستگاه قضایی، تبیین دستاوردها و مبانی قضایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا اقدامات 42 ساله دستگاه قضایی برای مردم تشریح شود، گفت: باید برنامههای آینده نیز در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و با محوریت مدیریت تحول که مورد تاکید رئیس محترم قوه قضائیه بوده، صورت گیرد.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان انقلاب اسلامی را نمادی از حاکمیت دین در زندگی مردم خواند و خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) جمهوریت را در کنار اسلامیت محقق کردند.

وی با ذکر اینکه جمهوریت نظام جمهوری اسلامی در 3 مقطع به دنیا ثابت شد، این مقاطع را شامل وقوع انقلاب اسلامی، رحلت حضرت امام خمینی(ره) و تشییع میلیونی سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.

حسینی، انقلابی‌گری را عقلانیت و آینده‌نگری توصیف کرد و گفت: فرهنگ انقلابی باید در میان جامعه نهادینه شود چرا که با این فرهنگ و تفکر است که کارها پیش می‌رود.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان بر لزوم برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر حول محور شور انقلابی و ولایتمداری تاکید کرد و یادآور شد: باید مراسمات این ایام باشکوه‌تر از سالیان گذشته برگزار شود.

رئیس کل دادگستری مازندران: پرونده‌های مسن محاکم قضایی تعیین تکلیف شودرسیدگی به پرونده‌های معوق در دستور کار دادگستری استان قزوین است

حجت‌الاسلام سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این جلسه دهه فجر را یک مقطع بسیار حساس و مقطع آزادی و رهایی ملت ایران دانست و اظهار داشت: این ایام فرصت بسیار مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با یادآوری اینکه شکل‌گیری و گسترش عدالت و مبارزه با فساد از اهداف امام (ره) بود، تصریح کرد: باید نسل جوان با اهداف واقعی انقلاب اسلامی آشنا شوند.

سادات گفت: باید در استان کردستان نیز با اجرای برنامه‌های متنوع خدمات دستگاه‌های قضایی به مردم معرفی شود.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه مصوباتی شامل مصاحبه رادیو و تلویزیونی مدیران دستگاه قضایی در استان، برگزاری ملاقات عمومی با اقشار مختلف مردم، تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا، افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، مشاوره قضایی و حقوقی به مردم، بازدید از زندان و اعطای مرخصی به زندانیان واجد شرایط، حضور پرسنل دستگاه قضایی استان در گلزار شهدا، کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، برگزاری نشست‌های بینش سیاسی-انقلابی برای کارکنان و انجام تبلیغات محیطی در سطح استان کردستان به تصویب رسید.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری انقلاب اسلامی استان کردستان دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه۷ فروردین ماه) در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

«طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد/ مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این 6 ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیستها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق شعار سال
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • نمایشگاه قرآن فرصتی برای اجرای مطالبات رهبر انقلاب است
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • فروش ۵۰ میلیاردی خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در سمنان
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران