Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از راه‌اندازی سامانه مجوز الکترونیکی تردد بین شهری خبر داد و گفت: شهروندان شهرستان کرج جهت دریافت مجوز تردد سفرهای ضروری به استان‌های شمالی کشور می‌توانند به صورت مجازی به این سامانه مراجعه نمایند. 

«غفور قاسم پور» با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه اکثر شهرهای کشور در شرایط زرد کرونایی هستند و تعدادی از استان‌های شمالی کشور موقعیت قرمز کرونایی دارند، تردد از کلانشهر کرج به این مناطق ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به آلودگی هوا و ضرورت کاهش ترددهای بین شهری، راه‌اندازی این سامانه را گامی در جهت تحقق خدمات الکترونیکی به شهروندان کرج عنوان کرد و افزود: تنها متقاضیانی که شرایط خاص و ویژه‌ای دارند و سفرهای آنها به مناطق شمالی کشور از جمله مازندران و گیلان ضروری است، می‌توانند بدون مراجعه حضوری به فرمانداری کرج و از طریق سامانه الکترونیکی به آدرس: http://Taradod.karaj.alborz.ir نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات خود به منظور اخذ مجوز تردد دریافت نمایند. 

معاون استاندار کرج در ادامه کرج را دومین کلانشهر کشور پس از تهران در راه اندازی سامانه صدور مجوز تردد الکترونیک نامید و گفت: این سامانه یکی از درگاه ها در میز خدمت الکترونیکی است که با هدف ایجاد سهولت کار برای شهروندان کرج و کاهش حجم مراجعه‌های حضوری راه اندازی شده است. 

فرماندار کرج این نکته را نیز خاطر نشان کرد که شرایط زرد کرونایی هنوز شکننده و ناپایدار است و باید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را به جد تداوم ببخشیم. 

وی افزود: منع تردد شبانه نیز هنوز به قوت خود پابرجاست و هر گونه تردد از ساعت ۲۱ شب الی ۴ بامداد به سایر شهرها از جمله شهرهای زرد، قرمز، نارنجی و آبی ممنوع و مشمول جریمه خواهد بود.

46

کد خبر 1475870

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز راه اندازی مجوز تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان

وزارت بهداشت و آموزش کشور با هدف ارائه خدمات به افرادی که قصد دریافت پروانه برای فعالیت در وزارت بهداشت را دارند،  سایت صدور پروانه‌ها را راه اندازی کرده است. اما به گفته شهروند خبرنگار ما مدتی است که سامانه صدور پروانه دچار مشکلاتی شده است و امکان دریافت پروانه بهره برداری وجود ندارد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام. در حاضر یک هفته است که سامانه صدور پروانه‌ها دچار مشکل شده و تمامی کلینیک‌ها در سطح کشور نمی توانند پروانه بهره برداری اخذ کنند. از آنجا که دولت در صدور مجوز و تسهیل آن اهتمام دارد و پیگیری‌های ما از بخش معاونت فناوری وزارت بهداشت و درمان نیز به جایی نرسید، لطف بفرمایید خبری در این مورد منتشر کرده تا پزشکان سراسر کشور از این سردرگمی خارج شوند. با تشکر از رسانه خوب شما

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • صدور هشدار قرمز برای این استان
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • ۵۷ هزاریزدی درخواست صدور مجوز کسب و کار دادند