Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد نوری در خصوص دربی ۹۴ و مسائل مربوط به آن بیان داشت: گل زود هنگام شیرین است، اما این گل تمام معادلات بازی را بر هم زد. هم استراتژی پرسپولیس و هم برنامه‌های استقلال بعد از آن گل به هم خورد و در یک کلام تعادل بازی از بین رفت.

وی اضافه کرد: البته من منکر این نیستم که گل زودهنگام بد است، اما بعضی مواقع این گل‌های زودهنگام نظم بازی را بر هم می‌زند که این هم یکی از آن موارد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: در نیمه دوم بازی کاملاً یک طرفه از سوی پرسپولیس دنبال شد و آن‌ها با استفاده از توپ‌های بلند بین هافبک‌های دفاعی و مدافعان میانی استقلال عبدی و نورالهی را صاحب توپ می‌کردند که این تاکتیک صحنه‌های خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد کرد و پرسپولیسی‌ها نه تنها گل نیمه اول را جبران کردند، بلکه یک گل هم پیش افتادند و این فشار روحی و روانی را بر تیم دو چندان کرد.

نوری تصریح کرد: ما انتظار دیگری از تیم در این بازی داشتیم و حداقل اینکه تصورمان این نبود در نیمه دوم شاهد یک بازی طرفه از سوی پرسپولیس باشیم. در نهایت هم یک نابغه مثل قائدی توانست گره استقلال را در این بازی باز کند. تنها قائدی است که می‌تواند در بازی به این مهمی و در دقایق پایانی که اوج فشار و استرس است، در محوطه جریمه پرسپولیس دو بار بازیکن سختگیری مثل نعمتی را دریبل بزند و از بین چند بازیکن باتجربه و یک دروازه‌بان آماده توپ را به تور برساند.

بیشتر بخوانید

استقلال از خلاء هافبک دفاعی ضربه خورد/ «میلیچ» کجا بود؟

عضو کمیته فنی آبی پوشان با بیان اینکه گذشته از کیفیت بازی، نتیجه قابل قبول بود ادامه داد: استقلال از این بازی دو هدف را دنبال می‌کرد که از نظر من هدف اول و بزرگترش جدول لیگ بود. تساوی در این بازی باعث شد فاصله امتیازی استقلال و پرسپولیس در جدول حفظ شود و این یک پوئن مثبت برای شاگردان فکری بود.

مدافع پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: امیدوارم این بازی یک تلنگر جدی به مجموعه تیم باشد تا از این به بعد شاهد بازی‌های با کیفیت بالاتری از این تیم باشیم. این درست که آبی پوشان در بالای جدول قرار دارند و می‌توانند با حفظ این موقعیت شانس قهرمانی را برای خود حفظ کنند، اما همانطور که وریا غفوری کاپیتان استقلال در پایان بازی هم گفت، باید کیفیت بازی‌های این تیم هم بهتر شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر دربی 94 پرسپولیس تهران استقلال تهران آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی

استقلال در لیگ برتر 50 امتیاز گرفته است. این در حالی است که پرسپولیس 49 امتیاز در لیگ گرفته اما در فصل جاری، پرسولیس در مجموع لیگ برتر و جام حذفی بهتر از استقلال کار کرده است.

به گزارش طرفداری، از زمانی که پرسپولیس تحول خود در مسابقات داخلی را آغاز کرده، این تیم توانسته در 8 بازی صاحب 7 برد و یک مساوی شود. از هفته شانزدهم لیگ برتر به بعد، پرسپولیس 6 برد و یک مساوی در 7 بازی لیگ و یک برد در مسابقات جام حذفی به دست آورده است.

پرسپولیس در این مدت حتی از استقلال امتیازگیر سال جدید هم بالاتر قرار گرفته است. در این 8 هفته و در مدت زمان حدودی 2 ماه، تیم استقلال در 8 بازی خود صاحب 5 برد، 2 مساوی و یک باخت شده است. از هفته شانزدهم لیگ برتر به بعد، پرسپولیس تنها برابر استقلال مساوی کرده و امتیاز از دست داده اما استقلال به جز مساوی برابر پرسپولیس، در لیگ برتر برابر مس رفسنجان 2-2 کرده و برابر همین تیم در جام حذفی با نتیجه 2-0 بازنده شده است. به عبارتی پرسپولیس در 8 بازی اخیر خود 22 امتیاز گرفته در حالی که استقلال در مدت زمان مشابه 17 امتیاز به دست آورده است.

در مجموع، عملکرد دو تیم استقلال و پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به این شکل بوده است:

استقلال در لیگ برتر: 23 بازی و 50 امتیاز، 31 گل زده و 12 گل خورده، تفاضل 19 پرسپولیس در لیگ برتر: 23 بازی و 49 امتیاز، 30 گل زده و 13 گل خورده، تفاضل 17 استقلال در لیگ برتر و جام حذفی: 24 بازی و 50 امتیاز، 31 گل زده و 14 گل خورده، تفاضل 17 پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی: 24 بازی و 52 امتیاز، 33 گل زده و 13 گل خورده، تفاضل 20

بر این اساس باید گفت در مجموع مسابقات رسمی داخلی در فصل 1403-1402، تیم پرسپولیس 2 امتیاز بیشتر از استقلال گرفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • دربی ایرانی‌های امارات را قایدی برد
  • عکس| محسن مسلمان داغ دل استقلالی ها را تازه کرد
  • یوسفی:با شکست تراکتور برای دربی اصفهان انگیزه و روحیه گرفتیم
  • دربی ایرانی‌ها به سود یاران حاج صفی
  • دربی جنوب و کامیابی آبی‌ها با رستم
  • شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!