Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از حذف دریافت اقرارنامه محضری برای متقاضیان مسکن مهر پرند، هشتگرد و پردیس خبر داد و گفت: سازندگان حق دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر را ندارند.

 اصغر احمدی‌مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن طی بخشنامه‌ای حذف دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید پرند، هشتگرد و پردیس توسط سازندگان را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی دریافت گزارشات و اعتراضات مردمی در خصوص تنظیم اقرارنامه محضری در هنگام تحویل واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید پرند، هشتگرد و پردیس با دستور و پیگیری قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر دستور حذف دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر پرند، پردیس و هشتگرد و تنظیم صورت مجلس تحویل واحد با ذکر نقایص احتمالی به سازندگان ابلاغ شد.

در ابلاغ قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر آمده است؛ از این پس متقاضیان بدون ارایه اقرارنامه محضری و صرفا با امضا و اثر انگشت ذیل صورت مجلس تحویل واحد همراه با ذکر نواقص احتمالی نسبت به تحویل واحد خود اقدام کنند. بدیهی است زین پس سازندگان به هیچ وجه حق دریافت اقرارنامه محضری تحویل واحد را ندارند.

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تحویل واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ماه) تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

فقط متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛ کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

کد خبر 846919 برچسب‌ها خبر مهم گروه خودروسازی سایپا خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • گلایه متقاضیان نهاوندی از تاخیر در تحویل زمین و خودرو طرح جوانی جمعیت
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد