Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله موحد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به بازدید سرزده از نحوه خدمات رسانی قضایی در دادگستری منوجان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و ۴۱۳ فقره پرونده به حوزههای قضایی منوجان وارد شده است.

وی ادامه داد: از این میزان سه هزار و ۴۳۰ پرونده به دادسرا و یک هزار و ۹۸۳ پرونده به دادگاه وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان کرمان کاهش اطاله دادرسی، مبارزه با فساد و حفظ حقوق عامه را از اولویت های قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده ها دانست.

شهرستان منوجان یکی از شهرستان های جنوبی استان کرمان و واقع در  ۴۷۰ کیلومتر ی مرکز استان است و ۱۳۰ کیلومتر با مرکز استان هرمزگان فاصله دارد.

برچسب‌ها شکایت منوجان قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شکایت منوجان قوه قضاییه شکایت منوجان قوه قضاییه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۰۰ واحد تولیدی در استان گلستان با ورود دادگستری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در این دیدار، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، مجموع اقدامات و عملکرد دستگاه قضایی استان در سال گذشته را خوشحال کننده و امیدوار کننده دانست.

وی با اشاره به تلاش‌های قضایی برای رفع موانع حقوقی طرح‌های پتروشیمی و جزیره آشوراده گفت: امیدواریم زودتر این طرح‌ها اجرایی شود و مردم استان از نتیجه آن بهره‌مند شوند.

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان نیز با اشاره به احیای یکصد واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ در استان، گفت: ۱۸۴ میلیارد تومان از معوقات بانکی نیز با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به بیت المال بازگردانده شد.

آسیابی ادامه داد: پتروشیمی گلستان، آشوراده و موج‌های آبی از پرونده‌های شاخصی بود که پارسال با مدیریت قضایی به سرانجام رسید.

وی افزود: راه اندازی دومین کانون داوری حرفه ای، ایجاد مجتمع شوق زندگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد مجتمع محاکم خانواده هم از دیگر تلاش‌های ما برای تحقق عدالت قضایی بود.

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • اثرگذاری خدمات شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ورود دادستان رودسر به موضوع آلودگی آب آشامیدنی
  • پرونده بابک زنجانی در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسید
  • اقدامات دستگاه قضایی گلستان خوشحال کننده است
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه
  • اژه ای: انسداد بستر‌ها و گلوگاه‌های فساد از اولویت‌های قوه قضاییه
  • وصول ۱۸۴ میلیارد معوقات بانکی در گلستان
  • احیای ۱۰۰ واحد تولیدی در استان گلستان با ورود دادگستری