Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیروس گل عنبر نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه با بیان اینکه طی حدود یکسال اخیر و به دلیل شرایط بیماری کرونا تالار‌های پذیرایی عمدتا فعالیت خود را تعطیل کرده بودند و فقط برای مدت محدودی باز بودند، گفت : اکنون با زرد شدن وضعیت شهر کرمانشاه اجازه آغاز فعالیت به تالار‌های پذیرایی داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : از چند روز قبل نزدیک به ۷۰ تالار پذیرایی در نقاط مختلف شهر کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کردند، اما موظفند با یک سوم ظرفیت پذیرش داشته باشند.

نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه مشکلی که اکنون تالار‌های پذیرایی با وجود بازگشایی با آن مواجهند را نبود مشتری دانست و افزود: می‌توان گفت نزدیک به ۷۰ درصد ریزش مشتری و مراسم را در تالار‌های پذیرایی داشته ایم.

گل عنبر دلیل این موضوع را از یکسو نگرانی که به دلیل بیماری کرونا بین مردم وجود دارد دانست و افزود: از سوی دیگر شرایط اقتصادی مردم بگونه‌ای شده که دیگر مانند گذشته امکان برپایی مراسم عروسی ندارند.

او ادامه داد: همین مراسم مختصری هم که برگزار می‌شود با کاهش قابل توجه مهمانان است. در گذشته تعداد مهمانان یک عروسی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر و گاهی بیشتر بود، اما اکنون عروسی‌ها با ۷۰ تا ۱۰۰ نفر مهمان برگزار می‌شود.

 نائب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه گفت: همین تعداد مراسم کم هم عمدتا در برخی تالار‌ها که از قبل بیشتر مشهور بودند برگزار می‌شود و مابقی تالار‌ها برنامه‌ای ندارند.

گل عنبر با بیان اینکه صاحبان تالار‌های پذیرایی با وجود همه این مشکلات تلاش کردند نیرو‌های خود را تعدیل نکنند و حقوق و مزایای آن‌ها را از جیب بپردازند، ادامه داد: اکنون وضعیت بسیاری از این تالار‌ها بحرانی است و حتی از پس هزینه‌های جاری معمول مانند هزینه آب و برق نیز برنمی‌آیند.

او از پیگیری‌ها و تاکیدات مستمری که از ابتدای شیوع کرونا برای کمک به تالار‌های پذیرایی صورت گرفته یاد کرد و گفت: بار‌ها اعلام کردیم تالار‌ها وضعیت بسیار بدی دارند و نیازمند تسهیلات کم بهره و حمایت‌های جدی هستند، اما تا کنون خبری از پرداخت تسهیلات کم بهره به آن‌ها نبوده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هتل آپارتمان مهمانان عروسی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا تالار های پذیرایی تالار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت، گفت : تأمین زیرساخت‌های موردنیاز در سایت‌های نهضت ملی مسکن ضرورتی است که باید با تلاش دستگاه‌های مرتبط و همکاری ادارات کل راه و شهرسازی فراهم می‌شود.

وی افزود: نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت مردمی سیزدهم است که برای برخورداری تمامی اقشار جامعه از مسکن مدنظر قرارگرفته که باید در استان کرمانشاه با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: مراسم واگذاری و قرعه‌کشی ۸۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم در شهرستان هرسین تعداد ۳۳ قطعه به ۶۶ متقاضی، بیستون ۳۲ قطعه به ۶۴ متقاضی و در شهرستان کرمانشاه ۲۶ قطعه به ۵۱ متقاضی واگذار شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است