Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «سید ناصر موسوی لارگانی» در جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول سوال ملی «علی کریمی فیروزجایی» نماینده بابل از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره علت عدم حضور مدیران ارشد وزارت علوم به عنوان سهامدار موسسات غیردولتی خبر داد و افزود: سوال ملی «روح الله نجابت» نماینده شیراز نیز از وزیر کشور درباره علت عدم اجرای تکالیف قانونی توسط شهرداری های کشور در عمل به ماده ۱۶ قانون بهبود فضای کسب و کار هم اعلام وصول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرح حمایت از حقوق کارکنان و خدمات پایه کاربر فضای مجازی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی، طرح اصلاح بند ب ماده ۱۴ قانون برنامه ششم توسعه، طرح اصلاح ماده ۲۴ قانون معادن و طرح الحاق یک تبصره به قانون نحوه بازنشستگی جانبازان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و معلولان عادی و شاغلان مشاغل سخت و زیان آور نیز به صورت عادی اعلام وصول شد.

وی ادامه داد: طرح الزام سازمان سنجش و آموزش کشور به طراحی سوالات کنکور سراسری فقط از متن کتاب های رسمی آموزش و پرورش، طرح استفساریه تبصره ۳ ماده ۲۶ قانون نوسازی و عمران شهری و طرح استفساریه تبصره ۳ ماده ۶ قانون اصلاح معادن نیز اعلام وصول شد.

لارگانی خاطرنشان کرد: طرح اصلاح ماده ۵۴ قانون احکام دائمی برنامه‌های کشور در مورد شهرک‌های صنعتی و تسری آن به شهرک‌های کشاورزی و طرح الحاق یک تبصره به ماده ۴ قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور نیز به صورت عادی اعلام وصول شده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سیدناصر موسوی لارگانی آزمون سراسری قانون معادن کنکور سراسری 1400 شیراز قانون اساسی سید ناصر موسوی لارگانی وزارت آموزش و پرورش روح الله نجابت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سیدناصر موسوی لارگانی مجلس شورای اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سیدناصر موسوی لارگانی آزمون سراسری قانون معادن کنکور سراسری 1400 شیراز قانون اساسی سید ناصر موسوی لارگانی وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور اعلام وصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از کتاب «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۳، با حضور رضامراد صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش و اعضای کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حوزه علمیه مروی برگزار می‌شود.

در این کتاب اندیشه رهبر انقلاب در خصوص آموزش و پرورش به صورت منظومه‌ای محور بندی، دسته بندی شده و جامع، مورد نظر قرار گرفته است و اگر کسی بخواهد اندیشه ایشان را در خصوص جایگاه آموزش و پرورش، بایدها و نبایدهای آموزشی و پرورش، الزامات تحول بنیادین، الزامات محتوای کتب درسی، نظام الگویی، منزلت معلم، کارکرد معلم، الزامات معیشت معلم و… را به صورت یک کل منسجم و ساختار مند مورد نظر و مداقه قرار دهد مطالعه کتاب پیش رو به وی توصیه می‌شود.

کتاب که به قلم احمد نادری بوده و توسط انتشارات حوزه علمیه مروی به چاپ رسیده است به هشت فصل با عناوین، جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش، الزامات آموزش و پرورش؛ بایدها، مشکلات نظام آموزشی فعلی، گفتمان رهبری؛ نظام الگویی، هویت معلم؛ معلم کیست؟، سند انحرافی ۲۰۳۰، ضرورت وجود معاونت پرورشی، الزامات محتوای کتب درسی؛ تقسیم شده و شامل تمام بیانات رهبر معظم انقلاب تا سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

گفتنی است مراسم رونمایی از کتاب ساعت ۱۳ در سالن اجتماعات حوزه علمیه مروی واقع در خیابان ناصر خسرو، کوچه مروی، حوزه علمیه مروی ۲، با حضور اساتید، طلاب و مقامات ملی و کشوری برگزار می‌گردد.

کد خبر 6079691 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • قانون مجازات اسلامی اصلاح شد
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • وصول ۱۱۹ همت از بیت‌المال با ورود سازمان بازرسی
  • وزیر آموزش و پرورش: کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد
  • اجرای طرح نور در خراسان شمالی
  • وصول مطالبات معوقه بانکی به ارزش ۴۷۰ هزار میلیارد