Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تیتربرتر ؛ بازار ارزهای دیجیتال یکی از بزرگترین بخش های سرمایه گذاری در حال رشد است به طوری که ارزش توکن های رمزنگاری شده بسیار سریعتر از سهام شرکت ها افزایش می یابد و بسیاری از افراد آنها را به سهام شرکت ها ترجیح می دهند.

اما در این میان تعرفه و میزان مصرف برق برای استخراج یک بیت کوین چالش هایی را ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابر اعلام سخنگوی صنعت برق؛ تاکنون ۱۴مرکز استخراج رمزارز مجوز فعالیت گرفته اند. از طرف دیگر تعداد مراکز غیرمجاز خیلی بیشتر از این حرف هاست.در این میان یک شرکت سرمایه گذاری چینی- ایرانی در کرمان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز استخراج بیت کوین کشور شناخته می شود.
مصرف برق مراکز غیرمجاز درمجموع حدود ۳۰۰مگاوات تخمین زده شده که نشان می دهد کل مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز به اندازه همان ۱۴مرکز مجاز برق مصرف می کنند و مجموع مصرف آن ها حدود ۶۰۰مگاوات است. رجبی می گوید درحال حاضر کمتر از یک درصد برق کشور برای استخراج رمزارز مصرف می شود.
استخراج بیت کوین در ایران چقدر هزینه دارد؟
استخراج بیت کوین در ایران چقدر هزینه دارد؟
استخراج بیت کوین ۸۰۰میلیون تومانی، تنها ۳۶میلیون تومان هزینه دارد. این یعنی با وجود سقوط ۲۵درصدی ارزش بیت کوین در دو روز، استخراج یک بیت کوین می تواند سود ۲۲برابری نصیب ماینر ها کند. این سود چشمگیر هزینه اولیه راه اندازی یک مزرعه بزرگ رمز ارز با قابلیت استخراج سالانه هشت بیت کوین را در کمتر از یک سال جبران می کند.

برچسب ها: بیت کوین ، رمز ارز ، مزرعه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Ln0

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بیت کوین رمز ارز مزرعه استخراج بیت کوین بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک

‌به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی ۹ گانه  نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رای و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماند‌های خشک علاوه براینکه  باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحد‌های مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • برداشت سه تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکز زواره
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران