Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه خیرین ورزش یار در کرمانشاه یازده میلیارد تومان برای احداث 15 زمین فوتبال چمن مصنوعی در مناطق حاشیه ای و محلات محروم شهر هزینه کردند.

فرشاد رشیدی مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروز(24 دی) در حاشیه بازدید خبرنگاران از تعدادی از پروژه های ورزشی کرمانشاه، اظهار کرد: سال گذشته برای اولین بار شاهد یک رویداد بی سابقه در ورزش کرمانشاه بودیم و آن ورود خیرین برای احداث پروژه های ورزشی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا در اولین گام احداث 15 زمین وررشی با همت این خیرین در محلات محروم شهر کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی احداث این تعداد زمین از اواخر سال گذشته آغاز شد و با روند خوبی پیش رفت.

وی افزود: برای احداث این تعداد زمینT خیرین ورزش یار حدود یازده میلیارد تومان هزینه کردند، یعنی برای احداث هر زمین حدود 700 میلیون تومان هزینه شد.

رشیدی ابعاد هرکدام از این زمین ها را حدود 42*22 متر مربع اعلام کرد و گفت: در کنار هرکدام از این زمین ها ساختمان اداری، رختکن و سرویس بهداشتی هم ساخته شده است.

به گفته این مسئول عملیات اجرایی احداث این زمین ها به اتمام رسیده و اکنون آماده افتتاح هستند که در دهه فجر امسال رسما افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خیرین ورزش یار كرمانشاه زمین چمن فوتبال استانی ورزشی برای احداث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان

یک نشریه آلمانی با استناد به داده‌های وزارت دفاع آلمان از هزینه بالای پروژه استقرار دائمی نیروهای ارتش آلمان در لیتوانی که چندی پیش مرحله مقدماتی آن آغاز شده، خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ان تی وی آلمان در مطلبی نوشت: ارتش آلمان می خواهد تا پایان سال 2027 تقریباً 5000 سرباز را در لیتوانی مستقر کند. از نظر مالی، این پروژه یک تعهد جدی خواهد بود و احتمالاً حدود یازده میلیارد یورو برای تعدادی سرمایه گذاری در این پروژه لازم است.

به این ترتیب راه اندازی یک تیپ رزمی آلمان برای لیتوانی حدود یازده میلیارد یورو هزینه خواهد داشت. به نوشته هفته نامه اشپیگل این را یکی از نمایندگان وزارت دفاع فدرال آلمان در نشست کمیته دفاعی پارلمان آلمان گفته است.

بر این اساس، یک میلیارد یورو برای هزینه‌های عملیاتی سالانه، چهار میلیارد یورو برای خرید تجهیزات بزرگ مانند تانک‌ها و شش میلیارد یورو برای سرمایه‌گذاری‌های بیشتر - به عنوان مثال در ساخت زیرساخت‌ها یا خرید یونیفرم‌ها در این عملیات نظر گرفته شده است. این مبلغ شامل هزینه های کمک خارجی نمی شود، که در نظر گرفته شده است تا حدود 4800 سرباز و حدود 200 غیرنظامی را برای چندین سال خدمت در لیتوانی جذب کند.

در ابتدای ماه آوریل سال جاری میلادی یک تیم پیشرو از این یگان عملیاتی به لیتوانی سفر کرد. این گروه رزمی باید تا پایان سال 2027 به طور کامل عملیاتی شود. به گزارش "اشپیگل"، تیپ بالتیک متشکل از گردان 122 پانزرگرنادیر از اوبرویشتاخ در بایرن، گردان 203 پانزر از آگوستدورف در نوردراین-وستفالن و گروه نبرد چند ملیتی EFP لیتوانی است که در حال حاضر در این کشور فعال است.

بر اساس این گزارش، نماینده این وزارتخانه آلمان در کمیته همچنین اذعان کرد که بسیاری از مسائل مالی با دولت لیتوانی هنوز حل نشده است. به گفته وی این شامل هزینه های برنامه های مهدکودک و مدرسه برای فرزندان سربازان مستقر در آنجا و همچنین تامین مالی ساخت مکان های اسکان و آموزش برای سربازان است.

در پاسخ به جنگ روسیه علیه اوکراین، دولت فدرال آلمان وعده داد که یک گروه جنگی را که آماده نبرد و قادر به عمل مستقل بود، به لیتوانی منتقل کند. بر اساس جدول زمانی، این تیپ باید تا سال 2027 به بهره برداری برسد. حدود 4800 سرباز و حدود 200 عضو غیرنظامی ارتش که می توانند خانواده های خود را با خود بیاورند برای این کار برنامه ریزی شده است.

پیستوریوس در ماه دسامبر یک سند سیاسی مربوطه برای این استقرار را در ویلنیوس امضا کرد و از یک "لحظه تاریخی" صحبت کرد. محل اصلی استقرار این تیپ، منطقه آموزشی نظامی رودنینکای نه چندان دور از مرز بلاروس خواهد بود. بر اساس اطلاعات لیتوانیایی، حدود 80 درصد از سربازان در آنجا مستقر می شوند و مابقی در روکلای در مرکز این کشور مستقر خواهند شد.

روسیه از این استقرار انتقاد کرده است.. دیمیتری پسکوف، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری این کشور در مسکو گفت: حضور نظامی آلمان در لیتوانی تنش های فعلی را تشدید می کند.

لیتوانی با بلاروس متحد روسیه و منطقه کالینینگراد روسیه در دریای بالتیک همسایه است. بین این دو کشور، یک کریدور زمینی باریک از غرب لیتوانی به لهستان می گذرد که به اصطلاح شکاف سووالکی ناتو نامیده می شود که در صورت حمله ممکن است درگیری بر سر آن رخ دهد.

شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزاناعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک