Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-25@05:34:07 GMT

افتخاری دیگر برای علیرضا فغانی

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۲۰۷۴

افتخاری دیگر برای علیرضا فغانی



دنیای ورزش تورنتو نوشت: نام علیرضا فغانی داور بین‌المللی کشورمان در جمع برترین داورهای یک دهه اخیر جهان قرار گرفت.

فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) امروز (چهارشنبه) از برترین داوران مرد یک دهه اخیر جهان (2011 تا 2020) رونمایی کرد که بر این اساس فلیکس بریش از آلمان با کسب 141 امتیاز عنوان بهترین داور یک دهه اخیر را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جونیت چاکر از ترکیه با 140 امتیاز و بیورن کویپرس از هلند با 133 امتیاز نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در این لیست نام علیرضا فغانی، داور بین‌المللی کشورمان هم دیده می‌شود که با 23 امتیاز رتبه هفدهم را به خود اختصاص داده است. همچنین روشن ایرماتوف از ازبکستان نیز با 33 امتیاز جایگاه پانزدهم را در اختیار دارد.

رده‌بندی داوران برتر یک دهه اخیر را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

آفتاب‌‌نیوز

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای دکترای افتخاری به رییسی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان، به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد و در بدو ورود با حضور در آرامگاه محمدعلی جناح، به مقام «قائد اعظم» و رهبر استقلال این کشور ادای احترام کرد.

همچنین رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور کشورمان اهدا کرد.

کد خبر 6086949 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • سروده جدید علیرضا قزوه در استقبال از غزل اخیر رهبر معظم انقلاب
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در کراچی
  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • سخنگوی وزارت خارجه : آمریکا در ۳ هفته اخیر پیام‌های متعددی را از کانال‌های مختلف دیپلماتیک به ایران ارسال کرد
  • علیرضا نبی شهروند افتخاری شهر دارالعباده یزد شد