Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرایشگران آلمانی در نامه ای به فدراسیون فوتبال آلمان، به اینکه بازیکنان بوندسلیگا با مدل موی جدید در زمین حاضر می شوند، اعتراض کردند.

به گزارش "ورزش سه"، طبق قوانین جدیدی که برای کنترل شیوع ویروس کرونا در آلمان به اجرا درآمده، آرایشگاه‌ها از 16 دسامبر تعطیل هستند و حق پذیرفتن مشتری ندارند. 80 هزار سالن آرایشگاه در آلمان از آن زمان تعطیل شده و آرایشگران و سالن‌داران آلمانی نگران آینده شغلی خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت تخلف از قوانین و پذیرفتن مشتری، جریمه های سنگینی برای آرایشگران آلمانی در نظر گرفته شده است.

 

اما در این مدت بوندسلیگا نه تنها به برگزاری بازی های خود ادامه داده است بلکه اگر یکی از بازی های بوندسلیگا را تماشا کنید، متوجه می شوید که بازیکنان اندکی هستند که موهای بهم ریخته و آشفته‌ای دارند که از همیشه بلندتر شده و نیاز به قیچی و شانه دارد و بازیکنان اغلب با موهای مرتب و تازه کوتاه شده در زمین بازی حاضر می شوند. 

 

در اعتراض به این موضوع، اتحادیه آرایشگران آلمانی در نامه ای به فدراسیون فوتبال آلمان نوشت:"در روزهای گذشته با شگفتی شاهد بودیم  که اکثر بازیکنانی که در مسابقات بوندسلیگا شرکت دارند، موهایشان را تازه کوتاه کرده اند. آن هم مدل هایی که فقط می تواند کار یک آرایشگر حرفه ای با تجهیزات حرفه ای باشد."

 

 

اتحادیه آرایشگران آلمان بیم آن دارد که ادامه این رفتار از سوی بازیکنان فوتبال موجب ترغیب مردم و آرایشگران به زیر پا گذاشتن قانون و اصلاح پنهانی موی مشتریان شود.

 

با افزایش درخواست مردم به زیر پا گذاشتن قانون و اصرار بر کوتاهی مو به صورت پنهانی، اتحادیه آرایشگران آلمان از فدراسیون فوتبال آلمان خواست تا با احترام به قانون برای دیگران الگو باشد. این اتحادیه گفته است که حضور فوتبالیست هایی با موهای تازه کوتاه شده در زمین بازی، تمام جامعه آرایشگران را زیر فشار می گذارد چرا که مردم نیز انتظار دارند که آرایشگران قوانین را زیر پا گذاشته و در منزل موی مشتریان را کوتاه کنند.

در این نامه همچنین آمده است: "این امتیاز بزرگی است که مسابقات فوتبال می توانند به رغم شیوع ویروس کرونا همچنان برگزار شوند. فوتبالیست ها نه فقط برای نسل جوان که الگوهای تمام جامعه هستند. بنابراین ما دست به دامان شما می شویم: در چنین زمانه ای وحدت نشان دهید و با کمک به ما در مبارزه با فعالیت های زیرزمینی و پنهانی، مثال مناسبی برای این دوران باشید. بگذارید که در کنار هم در راه مبارزه با شیوع کرونا قدم برداریم."

 

در ماه ژوئن جیدون سانچو و مانوئل آکانجی، بازیکنان تیم دورتموند، به دلیل اینکه با آوردن یک آرایشگر حرفه‌ای موهای‌شان را کوتاه و مرتب کرده بودند، جریمه شدند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند

ژوزه مواریس نسبت به اتفاقات دربی اصفهان واکنش نشان داد.

طرفداری | سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید موقعی باشد که اسم من را صدا می‌زنند زمانی که مربی دیگری روی نیمکت است.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت:

یک دربی بود که با احساسات رو به رو بود و بازی ساده‌ای نبود، یک ثبات را بالاخره از خودمان نشان دادیم، ذوب‌آهن برای اتفاقات از نظر احساسی بر ما برتری داشت؛ به بازیکنان بابت تلاش، کنترل بر بازی و اتفاقاتی که در ۲ بازی اخیر و جو داشتند، تبریک می‌گویم، یک بر صفر بازی را بردیم که لیاقت آن را داشتیم.

وی ادامه داد:

به عنوان یک سازمان‌دهی حرفه‌ای باید از پس این مشکلات بر بیاییم، باید روی کار خودمان ترمز داشته باشیم و بهترین خودمان را انجام دهیم؛ آرزو می‌کردیم حمایت بیشتری داشته باشیم اما بازهم باید کارمان را به صورت حرفه‌ای انجام دهیم، حتی صورت من موقع ترک زمین مانند بازنده بود.

مورایس تصریح کرد:

از هوادارانی که واقعا حمایت کردند، تشکر می‌کنم، درک می‌کنم شرایط ساده نیست اما همه چیز قابل تغییر است، وقتی همیشه ببرید افرادی هستند که ضد شما هستند و حمایت نمی‌کنند و به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد:

فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین‌بار در این باشگاه باشد، شاید موقعی باشد که اسم من را صدا می‌زنند زمانی که مربی دیگری روی نیمکت است؛ نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است، چرا که نه در آینده؛ از نظر من برای بالا آمدن نباید پا روی کسی بگذاریم، با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه داشته باشیم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • Threads فیلتر جدیدی را برای جستجو آزمایش می‌کند
  • از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| اعتراض شدید هاشمی‌نسب به بازیکنان استقلال/ خوشحالی جالب مهاجم شمس آذر
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • خطر فقر روزافزون در کمین شهروندان آلمانی
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر