Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری در قزوین گفت: حوالی ساعت 19 روز گذشته حریقی در یکی از شرکت‌های ضایعات لاستیک خودرو در شهرک صنعتی لیا اتفاق افتاد که بلافاصله تیم‌های آتش‌نشانی شهرک لیا در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی افزود: حساسیتی که این منطقه برای ما دارد و هم‌جواری شرکت فوق با شرکت‌های تولید گاز co2، پلاستیک‌سازی و مقوا‌سازی موجب شد که به‌دلیل گستردگی حریق، فراخوانی به ایستگاه‌های آتش‌نشانی قزوین، الوند، محمدیه، بوئین‌زهرا و شهر صنعتی زده شود و 15 دستگاه ماشین سنگین اطفای حریق در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول ادامه داد: خوش‌بختانه با مدیریتی که صورت گرفت، آتش به شرکت‌های هم‌جوار سرایت نکرد و طی 5 ساعت تلاش مداوم آتش‌نشانان، حریق مهار شد.

مهدیخانی اظهار کرد: این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت و خسارات احتمالی و علت وقوع حادثه نیز در دست بررسی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در پایان عنوان کرد: مأموران آتش‌نشانی شب گذشته در محل حادثه حضور داشتند و اکنون نیز جهت لکه‌گیری در این محل حاضر هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین اطفای حریق شهرک صنعتی لیا آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی؛  افسر نگهبان آتش نشانی مشهد مقدس گفت:شامگاه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بولوار شهید چراغچی اعزام شدند.     آتشپاد سوم محمد اسلامی افزود: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.     وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

 

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان