Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@10:24:13 GMT

فساد شرکت تایرسازی و تغییر مدیر عامل

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۲۶۴۵

فساد شرکت تایرسازی و تغییر مدیر عامل

یک نماینده مجلس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پس از فرار یکی از مدیران بزرگترین شرکت تایرساز کشور، بارز، دو نفر از مدیران ارشد آن نیز به دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان نماینده مجلس و عضو کمیسیون اصل ۹۰ امروز در صفحه شخصی فضای مجازی خود در مطلبی با عنوان «فساد بارز و انکار مدیران» نوشت: پس از فرار یکی از مدیران بزرگترین شرکت تایر ساز کشور (⁧‫#بارز‬⁩) دو نفر از مدیران ارشد آن نیز به دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‏طی ماه‌های گذشته بار‌ها در خصوص تخلفات عدیده آن شرکت به آقایان ⁧‫#شریعتمدرای‬⁩ و ⁧‫#رضوانی_فر‬⁩ تذکر دادم و اقدامی نشد!

‏خدا قوت به وزارت اطلاعات برای مبارزه با فساد.

خبرنگار ما برای بررسی این مساله با یک مقام آگاه در شستا سهامدار عمده بارز تماس گرفت که وی گفت: مشرفی سرپرست شرکت لاستیک بارز را برکنار کردیم و به جایش فکری را به عنوان مدیر عامل لاستیک سازی بارز انتخاب کردیم.

گفتنی است سهامدار عمده پکرمان (لاستیک بارز) هلدینگ تاپیکو زیر مجموعه شستا است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لاستیک بارز مدیرعامل شرکت بارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما

انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینمای ایران نرخ دستمزدهای مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما در سال ۱۴۰۳ را تعیین و اعلام کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در پی برگزاری جلسات متعدد انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینمای ایران، نرخ دستمزدهای مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما در سال 1403 تعیین و با جزئیات لازم طی گزارشی اعلام شد.

در متن این گزارش آمده است:
«طبق روال سال‌های گذشته پس از بررسی‌های لازم و جمع‌بندی نظرات اعضای هیئت مدیره بازرس و همچنین همفکری با تعدادی از منتخبین فعال و با تجربه صنفی طی جلسه مورخ 25 فروردین نرخ دستمزدهای مصوب سال 1403 تعیین و به شرح ذیل اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است معیار نرخ‌های اعلام شده بر اساس پروژه‌های سینمایی و نمایش خانگی در نظر گرفته شده است که اعضا نیز مقید به رعایت آن بوده و پس از انعقاد قرارداد موظف به ارسال تصویر آن در واتس‌اپ انجمن هستند.
در خصوص دستیاران تاکید می‌شود فعالیت دستیار به عنوان مدیر تدارکات فقط با مجوز کتبی هیئت مدیره و بر اساس تجربه، تعداد کار، سوابق و رضایت تهیه‌کننده و مدیران تولید قانونی بوده و همین مجوز ملاک اصلی ارتقای سمت در انجمن تلقی خواهد شد.

ضمن اینکه یک دستیار تنها زمانی مجاز به فعالیت در سمت مدیر خواهد بود که جدای از داشتن مجوز انجمن، دستمزد دریافتی وی کمتر از کف نرخ مصوب مدیران نباشد که بر اساس بند2 ماده 5 اساسنامه و قوانین ایجاد شده با فرد خاطی برابر قانون برخورد خواهد شد و ضمن پرداخت ده درصد جریمه از قرارداد منعقد شده به صندوق انجمن وی برای یکسال تعلیق از عضویت و در صورت تکرار حذف دائمی از صنف در نظر گرفته خواهد شد.

همیاران و دستیاران موظفند تنها با مدیرانی همکاری داشته باشند که عضو رسمی انجمن بوده و از قبول همکاری با افراد خارج از صنف اجتناب کنند.

مدیران نیز موظف بوده تنها با مدیران تولید عضو خانه سینما فعالیت داشته باشند و در صورت مشاهده چنین مواردی گزارش آن را به بازرس انجمن مدیران تولید و یا بازرس انجمن مدیران تدارکات اعلام کنند تا پیگیری‌های لازم به‌عمل آید. به اندازه کافی و چه بسا بیشتر از حد معقول در تمام سطوح همکار تدارکات در صنف وجود دارد، لذا به منظور حفظ امنیت شغلی از ورود افراد متفرقه به چرخه کاری جدا جلوگیری شود که در صورت مشاهده و یا گزارش با فرد خاطی قاطعانه برخورد خواهد شد.

با رعایت مقررات و احترام به حقوق خود و همکاران می‌توان امنیت شغلی مستحکمی را ایجاد کنیم.

قراردادهای سال گذشته با توافق و رضایت دوجانبه قابل تغییر خواهد بود.

تهیه‌کنندگان و مدیران تولید استعلام عضویت و سمت اعضای انجمن را می‌توانند مستقیما از بازرس و یا رئیس صنف بگیرند.

شاخصه های یک مدیر برای دریافت دستمزد تعیین شده جدای از داشتن کارت و یا مجوز مدیریت از سوی انجمن شامل سابقه فعالیت، تجربه و اخلاق حرفه‌ای است.

تلرانس نرخ‌های فوق به نوع پروژه، درجه‌بندی فعالیت و سوابق اعضا بستگی دارد.

نرخ نامه فوق از تاریخ یکم اردیبهشت 1403 به مدت یک سال قابل اجراست. هر گونه دستکاری در متن و ارقام تخلف محسوب شده و قابل پیگیری در مراجع قضایی خواهد بود.

مدیر تدارکات حرفه ای و با تجربه 70 میلیون تومان
دستیار یک تدارکات 30 تا 35 میلیون تومان
دستیار دو تدارکات 22 تا 26 میلیون تومان
همیار تدارکات 16 تا 19 میلیون تومان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان
  • مقاومت مدیران وزارت جهاد برای جلوگیری از تخلف در واردات ذرت
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: برای فصل آینده هیچ ترسی از بایرن مونیخ نداریم
  • مقام روسی: کوری انتخابی غرب عامل تشدید تنش است