Web Analytics Made Easy - Statcounter

داگلاس کاستا روزهای خوبی را سپری نمی کند و اصلا آماده نیست

داگلاس کاستا وینگر 30 ساله برزیلی در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020 در انتقالی قرضی و بدون حق خرید از یوونتوس به بایرن مونیخ پیوست اما در تیم هانسی فلیک جایگاه ثابتی ندارد.

طرفداری | به گزارش اشپوکس و گل آلمان، داگلاس کاستا معمولا در بایرن مونیخ نیمکت نشین بوده و در بازی هایی که به میدان رفته، عملکرد جالبی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو سران بایرن مونیخ که بند خریدی در قرارداد داگلاس کاستا نگنجانده اند، قصدی برای دائمی کردن این بازیکن برزیلی ندارند و داگلاس کاستا پس از اتمام قرارداد قرضی اش با بایرن مونیخ، به یوونتوس باز خواهد گشت. یوونتوس از همین حالا به دنبال یافتن مشتری برای داگلاس کاستا است چرا که او در برنامه های آندره آ پیرلو، سرمربی بیانکونری هیچ جایی ندارد. 

اخبار داغ 

باشگاه استقلال گل پرسپولیس را مردود کرد مدیران استقلال از جدایی هروویه میلیچ استقبال می کنند؟ لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات لوکاکو مثل شکیل اونیل است و کیه لینی مثل یک مادر! نابودی اتومبیل فراری 300 هزار یورویی فدریکو مارکتی در کارواش / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داگلاس کاستا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق بایرن مونیخ، معتقد است ژابی آلونسو که فصلی استثنایی را با بایرلورکوزن سپری می‌کند، گزینه خوبی برای لیورپول نیست.

لورکوزن مدعی اصلی قهرمانی فصل جاری بوندس‌لیگاست و به همین دلیل احتمال زیادی وجود دارد که آلونسو بخواهد برای فصل بعدی در باشگاه‌های بزرگی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ یا لورکوزن کار کند.

ماتئوس در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد با توجه به دستاوردی که کلوپ در لیورپول داشته و همینطور جایگاهش بین هواداران، پر کردن جای خالی کلوپ برای هر مربی‌ای دشوار خواهد بود.

اسطوره بایرن مونیخ به ژابی آلونسو توصیه کرد در لورکوزن بماند و گفت:"لیورپول پس از این فصل گزینه مناسبی برای ژابی آلونسو نیست. او گزینه‌های بهتری دارد."

ماتئوس از آلونسو به عنوان جایگزینی برای توماس توخل که او نیز در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد، استقبال کرد و گفت:"او در بایرن باید با بازیکنان جدید، تیم جدیدی برای آینده بسازد. موفقیت کلوپ در لیورپول باعث شده کار برای هر مربی‌ای که قرار است جایگزین او شود، سخت باشد چون یورگن یک قهرمان فوق العاده است. کاری که او انجام داد فوق العاده بود و شما به عنوان یک مربی می‌توانید چه کار بیشتری نسبت به کلوپ انجام دهید؟"

دیگر خبرها

  • لام:کین تمام‌کننده فوق‌العاده‌ای است/بایرن قوی‌تر بازمی‌گردد
  • ژابی آلونسو یک فصل دیگر در بایرلورکوزن می‌ماند
  • ستاره برزیلی حاضر به بازگشت به الهلال نیست
  • ابرل: مصاحبه ایجنت دیویس؟ برای یک بله یا خیر باید تا ابد صبر کنیم؟
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم