Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی «الإباء» عراق امروز (چهارشنبه) در گزارشی اعلام کرد که این کارتل های انحصارطلب آمریکا در سطوح صنایع نظامی، فناوری، گازی و نفتی هستند که تمامی پرونده های مرتبط با سیاست امپریالیستی آمریکا را تحمیل می کنند و همین انحصارطلبی های بزرگ است که چرخ سیاست خارجی آمریکا را برای خدمت به منافع آنها به گردش در می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش این شبکه آمده، به عنوان مثال، این کارتل های صنایع تسلیحاتی هستند که دولت آمریکا را سوق داده و تشویق و ترغیب به شعله ور کردن درگیری های مسلحانه و خونین منطقه ای می کنند تا بازارهای فروش سلاح توسعه یابد. ما این امر را هم اکنون درخصوص افزایش شعله ور کردن جنگ علیه یمن شاهد هستیم. این کارتل های تسلیحاتی، ترامپ و کاخ سفید را سوق دادند تا آل سعود و رژیم های عرب حوزه خلیج فارس را به دستور واشنگتن به جنگ علیه یمن و تشدید آن تشویق کنند. این کارتل ها علاوه بر بهره مالی، از این جنگ به عنوان آزمایشگاهی برای تست سلاح ها و مهمات جدید و کشنده خود بهره برده اند.

بنا بر اعلام شبکه الإباء، این کارتل ها با راه اندازی جنگ، ویرانی علیه ملت یمن از طریق قراردادهای ترامپ با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی و «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی بیش از یک تریلیون دلار از پول ملت های عرب را به یغما بردند. در این جنگ حتی یک نظامی آمریکایی کشته نشده، اما یمنی ها و دیگر اعراب در این جنگ با دست های صهیونیستها یا صهیونیست شده ها نظیر آل سعود به قتل می رسند.

 عربستان با شماری از کشورهای منطقه ای همدست خود از ششم فروردین ۹۴ اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور به منظور بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرده است و ارتش یمن و انصارالله در کنار ملت این کشور از خود دفاع می‌کنند.

سعودی ها به همراه همدستان منطقه ای و غربی خود از جمله آمریکا و انگلیس تاکنون باعث شهید و زخمی شدن هزاران یمنی و تخریب گسترده ساختار زیربنایی این کشور و بروز فاجعه انسانی در آن شده اند.

برچسب‌ها جنگ یمن یمن محمد بن ‌سلمان دولت آمریکا ایالات متحده آمریکا محمد بن زاید ولیعهدابوظبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ یمن یمن محمد بن سلمان جنگ یمن یمن محمد بن سلمان دولت آمریکا ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور کارتل ها محمد بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آلاء» به تونس می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای اثر، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم‌تبار، پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته بود این‌بار در هفته دوم اردیبهشت در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدا در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از مربی اریال یوگا: سپیده صمدپور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده‌خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌ برد.

در خلاصه نمایش آمده است: «چیزی تا سحر نمانده، لحظه وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بین‌مان جاری است. من به طلوع خورشید وصال‌مان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودی‌مان می‌شود.»

کد خبر 6086303 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • تظاهرات دانشجویان در آمریکا یادآور اعتراض‌ها به جنگ ویتنام است
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟
  • «آلاء» به تونس می‌رود