Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@12:39:17 GMT

خانه مطبوعات کرمانشاه ۹۷ عضو دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۳۹۶۱

خانه مطبوعات کرمانشاه ۹۷ عضو دارد

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام فاضلی‌زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان در تاریخ ۱۳ بهمن سال ۹۹ گفت : در فرصت باقیمانده تا انتخابات خانه مطبوعات شرایط عضویت اعضای جدید را فراهم کند.

او بر وحدت و همگرایی اصحاب رسانه استان تاکید کرد و گفت : همه فعالان رسانه‌ای استان باید برای عضویت در خانه مطبوعات کرمانشاه اقدام کنند و هیات مدیره خانه مطبوعات هم موظف است شرایط حضور آن‌ها را فراهم و موانع عضویت آن‌ها را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلی‌زاد نقد‌هایی را به اساسنامه خانه مطبوعات وارد کرد و افزود: این اساسنامه باید تغییر کند تا یک نفر نتواند برای چندین دوره متوالی عضو هیات مدیره خانه مطبوعات شود و با این کار فرصت ظهور و بروز به نسل جوان و ایده‌های نو هم داده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، ضمن قدردانی از همراهی خانه مطبوعات کرمانشاه با دستگاه‌های اجرایی استان افزود: اما این نگرش مثبت نباید باعث شود تا کمی‌ها و کاستی‌ها را نبینیم و اولین موضوعی که باید مورد مطالبه اصحاب رسانه باشد تغییر اساسنامه و تعیین سقف حضور اعضای هیات مدیره است.

او بر مدیریت و نظارت بر رسانه‌های مجازی کرمانشاه تاکید کرد و گفت: متاسفانه رسانه‌های استان بخصوص رسانه‌های مجازی تصویری خشن از کرمانشاه را در سطح کشور منعکس می‌کنند و این در حالی است که چنین اقداماتی منجر به عقب‌افتادگی استان در توسعه سرمایه‌گذاری، گردشگری و اشتغال جوانان می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی مطبوعات استانی اصحاب رسانه خانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی آزمون سراسری ۱۴۰۳ امروز (پنج شنبه، ۳۰ اردیبهشت) با حضور مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در این همایش اظهار کرد: هر کدام از آزمون‌های کشوری سختی و پیچیدگی‌های خاص خود را داراست، اما همه فکر می‌کنند فقط کنکور سراسری اینگونه است.

وی افزود: آزمون استخدامی اسفند ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۶۰۰ هزار داوطلب برگزار شد و تاکنون آزمون سراسری گروه علوم تجربی با شرکت ۵۰۰ تا ۵۵۰ هزار نفر بیشترین داوطلبان را در طول تاریخ دارا بود‌ه است، اما گسترده‌ترین آزمون کشوری مربوط به آزمون استخدام آموزش و پرورش است که با بیش از یک میلیون داوطلب برگزار خواهد شد.

پورعباس با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ به هیچ عنوان تقلب سازمان یافته و شبکه‌ای در کنکور سراسری به ثمر ننشت؛ تاکید کرد: مصوبه شورای امنیت کشور و حضور با اقتدار نیرو‌های مسلح، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، پلیس و ... باعث شد تا کنکور ۱۴۰۱ را امن برگزار کنیم و کنکور ۱۴۰۲ با اقدامات بهتری محقق شد.

وی گفت: اگر هر کدام از سوالات کنکور دارای روایی کامل نباشد، باعث ایجاد یاس و ناامیدی در داوطلبان خواهد شد و تلاش آنها را به شکلی زیر سوال می‌برد، پس باید از راس تا نقش پشتیبانان برگزار کننده آزمون‌ها تمام وظایف سنگین کارشناسان و مسئولان به خوبی انجام شود.

معاون وزیر علوم ادامه داد: یکی از آفت‌هایی که دچارش شدیم و ضربه خوردیم آنجا بود که اطمینان بخشی کردیم، غایبان را جدی بگیرند، شبکه‌ها عده‌ای را اجیر می‌کنند تا سر جلسه غیبت کنند که از آن بهره هم می‌برند.

پورعباس افزود: جمع آوری پاسخ نامه‌ها را جدی بگیرید، همه کار‌ها مهم است. بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ هزار نفر که بخش عمده‌ای از آنها گزینش شده اند و نزد سازمان سنجش پرونده دارند و مطمئن هستیم کاملا امین هستند و از این فرآیند سرنوشت ساز پاسداری می‌کنند.

وی بیان کرد: سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور طراحی و اساسنامه آن تصویب شده و برای ابلاغ آماده است و با توصیه‌های انجام شده قرار است پس از آزمون سراسری نوبت اول ابلاغ شود، وظیفه این سازمان در ۲ حوزه ارزشیابی نظام‌های آموزشی و ارزشیابی داوطلبان ورودی انجام خواهد شد، یعنی هم برای دانشگاه داوطلبان را و هم برای داوطلبان دانشگاه را ارزیابی می‌کنیم و مسئولیت برگزاری تمام آزمون‌های سراسری که در کشور گرفته می‌شود از آزمون‌های نهایی آموزش و پرورش تا آزمون‌های دکتری، صلاحیت حرفه‌ای و ... را در بر خواهد گرفت.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: با روش‌های نوین طراحی شده امیدوار هستیم تنوع برگزاری امتحانات را از حالت تشریحی به تستی هوشمند داشته باشیم.

پورعباس گفت: روند آزمون‌های تمام الکترونیک را دنبال می‌کنیم و این آزمون‌ها به شکلی است که هر سوال پس از پاسخ به سوال قبلی به داوطلب داده می‌شود، برای اجرای این شکل از آزمون‌ها به سخت افزار نیاز داریم، یعنی هر داوطلب باید یک وسیله الکترونیکی داشته باشد که شرکت‌های دانش بنیان هوشمند این وسیله‌ها را طراحی کرده اند.

وی بیان کرد: همچنین برای این آزمون‌ها به بودجه و محل برگزاری نیاز داریم، از دانشگاه‌ها می‌خواهیم سالن‌هایی را برای انجام این کار در نظر بگیرند تا تجهیز شود و همه ۱۷۰ آزمون سازمان سنجش در این سالن‌ها برگزار شود که منبع درآمد خوبی برای دستگاه هاست. البته، آزمون‌ها باید با تعداد کمی داوطلب شروع شود و تعداد داوطلبان به تدریج افزایش یابد.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش بعد از کنکور ابلاغ می‌شود
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۲۹ فروردین
  • ایران امروز قوی و مقتدر شده است
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۲۸ فروردین
  • سازمان فنی و حرفه‌ای پس از ۵ دهه دارای اساسنامه شد
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۲۷ فروردین