Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم مالیایی استقلال به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیخ دیاباته آقای گل لیگ برتر نوزدهم در فصل جاری به دلایل مختلف هنوز در ترکیب اصلی استقلال به میدان نرفته تا شایعاتی درباره او به وجود بیاید. بعد از آنکه هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال ساعاتی پس از دربی پایتخت بدون هماهنگی با کادرفنی و کادرمدیریتی ایران را ترک کرد و خواهان جدایی شد، شایعاتی درباره نخواستن دیاباته دیگر خارجی استقلال هم توسط کادرفنی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره گفته می‌شد که محمود فکری اعتقاد چندانی به بازی دیا‌باته ندارد و به همین خاطر او را در اختیار باشگاه قرار داده، اما این شایعات امروز از سوی باشگاه استقلال تکذیب شد.

دیاب‌اته امروز به باشگاه استقلال رفت و جلسه ای را با احمد مددی مدیرعامل باشگاه انجام داد که در این خصوص سایت استقلال اطلاعیه ای را صادر کرد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشت:

«ظهر امروز (چهارشنبه) شیخ دیاباته با حضور در محل ساختمان باشگاه استقلال، با احمد مددی مدیرعامل استقلال دیدار و گفت‌وگو کرد. او در این جلسه که در فضایی مثبت و دوستانه برگزار شد، کلیه شایعات اخیر مبنی بر اختلافش با کادرفنی استقلال را تکذیب کرد و اعلام نمود با قدرت به کارش به عنوان یک بازیکن حرفه ای برای موفقیت استقلال ادامه می دهد. در این جلسه دیاباته و مددی در خصوص نحوه پرداخت مطالبات دیاباته هم گفت‌وگو کردند.»

با این شرایط دیاباته که در تمرین روز گذشته نیز با محمود فکری و پرویز مظلومی صحبت کرده بود، در استقلال ماندگار است و کارش را دنبال می‌کند. بی تردید آماده شدن دیاباته در ادامه رقابت های لیگ برتر به پرقدرت تر شدن استقلال در خط حمله کمک شایانی خواهد کرد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال شیخ دیاباته استقلال شیخ دیاباته محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!

بعد از ترک ایران توسط ماشاریپوف شایعاتی در خصوص آینده این بازیکن در استقلال مطرح شده است.

به گزارش همشهری آنلاین جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند. نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روز‌های گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود.

این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌ها با وجود آنکه هنوز ۶ هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است.

این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روز‌های اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند.

این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

tags # ماشاریپوف سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)