Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی افزود: وضعیت فعلی کرونا در کشورمان از لحاظ کاهش گیرایی و میرایی و ورود بیماران به مراکز درمانی بسیار شکننده است و هر لحظه ممکن است با عدم رعایت پروتکل‌ها و افزایش تجمعات دوباره به وضعیت نارنجی و قرمز بازگردیم. به همین دلیل از مردم درخواست می‌کنیم موارد بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند تا وضعیت برای مردم و کادر درمان سخت تر نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون ستاد مقابله با کرونای استان تهران در خصوص محدودیت‌های مشاغل 3 و 4، خاطرنشان کرد: بسیاری از هموطنان ما در شرایط شیوع کرونا کار خود را از دست داده‌اند و با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه هستند. به همین دلیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با نظارت دقیق برای بازگشایی برخی مشاغل 3 و 4 مثل تالارها و استخرها مجوز داده می‌شود.

خشنود بیان داشت: ان شاء الله گشایش اقتصادی در کار این عزیزان صورت گیرد از مجریان این مشاغل می‌خواهیم با رعایت دستورالعمل ها از حادشدن شرایط جلوگیری کنند تا دوباره به حالت قرنطینه و ممنوعیت فعالیت این اصناف بازنگردیم.

وی با توضیح اینکه دورکاری ادارات و محدودیت‌های ترددی ساعات 21 تا 4 بامداد همچنان ادامه دارد، گفت: درباره تالارها باید گفت بر اساس مساحت سالن‌ها تعداد مشتریان محدود خواهند بود و باید فاصله‌ها رعایت شود؛ضمن اینکه ساعات محدودیت تردد هم باید رعایت شود.

خشنود با اعلام این خبر که فعلا دستورالعمل‌ها تغییری نخواهد کرد، گفت: تا زمانی که به شرایط ثبات نرسیم دستورالعمل‌ها تغییر نخواهد کرد. به دلیل اینکه ما در وضعیت متغیر هستیم؛ در برخی هفته‌ها افزایش و در برخی هفته‌های دیگر کاهش ورودی بیمارستانها را داریم. به همین دلیل تا ثبات وضعیت تغییری در دستورالعمل ها نخواهیم داشت.

رئیس بیمارستان شهدای تجریش با تاکید بر اینکه دو داروی توسیلیزومب و ساریلومپ توصیه شده توسط پزشکان انگلیسی در درمان کرونا در ایران استفاده نمی‌شود، خاطر نشان کرد: داروهای مورد استفاده در درمان کرونا باید تاییدیه سازمان غذا و داروی جهانی و سازمان بهداشت جهانی را داشته باشند.

وی متذکر شد:طی این مدت رژیم های درمانی مختلفی پیشنهاد شده است که با توجه به عدم تایید سازمان بهداشت جهانی اجازه استفاده برای درمان کرونا نداشته‌اند. دو داروی مذکور تاییدیه سازمان بهداشت جهانی را ندارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازگشایی مدارس ویروس کرونا پارسی خبر دستورالعمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، گروه حقوق بشر عفو بین‌الملل اعلام کرد که فرانسه محدودیت‌هایی را برای ابراز همبستگی با فلسطینیان در غزه اعمال کرده است.
 
در بیانیه شعبه محلی عفو بین‌الملل آمده است که هفته‌های اخیر شاهد محدودیت‌های اعمال‌شده برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین بوده و افراد با اتهام انتشار «تبلیغات تروریستی» مواجه هستند.
 
یکی از مواردی که عفو بین‌الملل به آن اشاره کرد، ممنوعیت کنفرانس برنامه‌ریزی‌شده درباره فلسطین بود که در اوایل ماه جاری توسط انجمن فلسطین آزاد در شهر لیل برگزار شد.
 
مقامات فرانسوی این ممنوعیت را با استناد به نگرانی در مورد «تبلیغات تروریستی» توجیه کردند که توسط مدافعان حقوق به عنوان تلاشی برای خفه کردن گفتمان مشروع در مورد آرمان فلسطین محکوم شد.
 
در میان این تحولات، ماتیلد پانو، یکی از اعضای ارشد پارلمان فرانسه از حزب La France Insoumise (LFI) که به حمایت صریح خود از فلسطین معروف است، فاش کرد که به اتهام تبلیغات تروریستی برای بازجویی احضار شده است.
 
در ایتالیا نیز دانشجویان معترض به جنگ اسرائیل علیه غزه، کنفرانسی که در رابطه با همکاری این کشور با سایر کشورها در زمینه‌های علمی و فضایی با حضور وزرای دولت ائتلاف حاکم برگزار شد را مختل کردند.
 
آنها با حمل پرچم‌های فلسطین، سعی داشتند به سمت محل برگزاری کنفرانس در قلعه والنتینو در شهر تورین راهپیمایی کنند اما نیروهای امنیتی مانع آنها شدند.
 
پلیس تورین اعلام کرد که در این حادثه هفت افسر مجروح شده‌اند. جورجیا ملونی، نخست‌وزیر این کشور همبستگی خود را با نیروهای امنیتی اعلام کرد.
 
وی در شبکه اجتماعی ایکس به شدت معترضان را محکوم و تاکیدکرد که دولت (ایتالیا) در کنار کسانی است که از آزادی و امنیت شهروندانش محافظت می‌کنند.
 

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد