Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارلینگ هالند به بارسلونا هم لینک شده است. 

ارلینگ هالند از جمله ستارگان لینک شده به بارسلونا است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اوریول دومنک (رادیو کاتالونیا)، مینو رایولا مدیر برنامه ارلینگ هالند است و از قضا رابطه خیلی خوبی هم با شانس اول ریاست بارسلونا دارد: خوان لاپورتا. از همان روز هایی که اخبار شرکت دوباره لاپورتا در انتخابات بارسلونا منتشر شد، زمزمه هایی از سوی رسانه معتبر ال چیرینگیتو شنیده شد که با توجه به رابطه خوبی لاپورتا و مینولا، ارلینگ هالند نروژی می تواند بمب نقل و انتقالاتی لاپورتا برای بارسلونا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا رادیو کاتالونیا مدعی شده که هالند فصل بعد را در دورتموند حضور نخواهد داشت و رایولا که در پی داشتن یک رابطه خوب با باشگاه کاتالونیایی است، نهایت تلاش خود را برای انتقال او به بارسلونا انجام خواهد داد. 

همچنین بخوانید:

شایعه روز: بمب نقل و انتقالاتی خوان لاپورتا برای بارسلونا ارلینگ هالند خواهد بود؟

 

اخبار داغ 

باشگاه استقلال گل پرسپولیس را مردود کرد مدیران استقلال از جدایی هروویه میلیچ استقبال می کنند؟ لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات لوکاکو مثل شکیل اونیل است و کیه لینی مثل یک مادر! نابودی اتومبیل فراری 300 هزار یورویی فدریکو مارکتی در کارواش / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه" عملکرد خوب سیلوا در چند فصل اخیر در ترکیب منچسترسیتی باعث شده است که او یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در کسب عناوین قهرمانی و جام‌های مختلف تحت هدایت پپ گواردیولا باشد و توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا را به خود جلب کند. 

یکی از باشگاه‌هایی که در طول چند سال اخیر علاقه زیادی به او داشته است بارسلوناست که این علاقه با حضور ژاوی روی نیمکت این تیم تشدید شد و او بارها به مدیران این باشگاه اصرار کرد که برای جذب این ستاره پرتغالی اقدام کنند، اما مشکلات مالی مانع از این کار شد. در تابستان پیش رو بارسا با فروش یکی دو ستاره خود قصد دارد شرایط لازم برای خرید برناردو را فراهم کند. علاقه نیز کاملا دو طرفه است.

طبق ادعای موندو دپورتیوو، برناردو تصمیم خود برای برای فصل آینده را گرفته و او دیوانه انتقال به بارسلوناست. تصمیم او برای ترک منچسترسیتی نیز تغییری نکرده است. حضور ایلکای گوندوگان، هم‌تیمی سابقش در سیتی و گفت‌وگوی متقاعدکننده با کانسلو و ژوائو فلیکس نیز تردیدهایش را برطرف کرده است. علاوه بر این، بارسا نیز معتقد است توان لازم برای پرداخت بند فسخ 58 میلیون یورویی او را دارد، پس همه چیز برای این انتقال در تابستان فراهم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • آب شیرین‌کُن شناور راهکاری فناورانه برای مبارزه با خشکسالی
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏