Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسن عجمی در گفت‌وگو با  خبرآنلاین با بیان اینکه تفاهم‌نامه یک هزار و ۱۵۰ منزل برای محرومان در دستور کار است، اظهار داشت: این پروژه با همکاری بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) و کمیته امداد استان اصفهان اجرایی خواهد شد.

فعالیت دو هزار گروه جهادی اقتصادی در اصفهان
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی استان اصفهان دارای دو هزار گروه جهادی است، اضافه کرد: اطلاعات این گروه‌ها در سامانه ثبت شده و در صورت نیاز از آنها استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه این گروه‌های جهادی در زمینه ساخت و ساز، پروژه‌های اقتصادی، کشاورزی، اشتغال و کارآفرینی و عمرانی و غیره فعالیت دارند، ابراز داشت: امسال در هفته بسیج موفق به بهره برداری از ۵۳ پروژه شدیم که این پروژه‌ها در زمینه‌های آبرسانی، استخر ذخیره آب، سیمانی کردن انهار و غیره بوده است.

اجرای ۳۴۱ پروژه محرومیت زدایی در اصفهان
وی با بیان اینکه با حمایت گروه‌های جهادی ۳۴۱ پروژه در شهرستان‌های محروم استان اصفهان در دستور کار است، ادامه داد: این پروژه ها از ۱۵ تا ۸۰ درصد اجرایی شده است.

سرهنگ عجمی با بیان اینکه تاکنون چهار میلیارد  و ۴۰۰ میلیون تومان برای این پروژه‌ها اجرایی شده است، اضافه کرد: برای ادامه اجرای این پروژه‌ها ۱۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

همکاری در پروژه ساماندهی آب‌های سطحی
وی با بیان اینکه در زمینه پروژه ساماندهی آب های درون استان اضافه کرد: در این زمینه قراردادی با جهاد کشاورزی برای لایروبی قنوات و انهار انعقاد کرده‌ایم.

مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: انعقاد قرارداد هم با اداره کل آب و فاضلاب استان اصفهان داشته‌ایم که در این زمینه اصلاح ساختار مجموعه آب و فاضلاب را اجرایی کرده‌ایم.

48

کد خبر 1475979

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مسکن بسیج سپاه پاسداران استان اصفهان بسیج سازندگی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور

مدیرعامل مجمع خیران سلامت خراسان شمالی گفت: شش پروژه خیران سلامت با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: خیران سلامت بر اساس نیازمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، پروژه‌های خود را جانمایی می‌کند.

وی افزود: به‌رغم اینکه خراسان شمالی استانی محروم است، تاکنون ۳۹ مرکز پزشکی در مناطق محروم استان با کمک خیران ایجاد شده است و تا شهریور سال جاری ۶ پروژه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طی هفته سلامت آزمایشگاه شبکه بهداشت مانه تجهیز می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد و مردم دیگر مجبور نیستند برای دریافت خدمات به مرکز استان رجوع کنند.

صفاری اضافه کرد: پروژه‌های خیران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به صورت پنجاه درصدی اجرایی می‌شود.

وی افزود: به منظور جذب خیران سلامت جدید از داخل و خارج از کشور، اقداماتی انجام شده است.

کد خبر 746872

دیگر خبرها

  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور